Thursday, April 7, 2011

ngular heheh

hai, skang berada di Kenny Rogers Angsana, sedang mengular hahahaha.. lama dah x update blog.. sgt-sgt x sempat.. td dah hantar surat resign, budak-budak dah pakat simpan stok air ayam sbb nk mandi kan aku mlm lastday nti.. oh shit! abis aku kena bawak shampoo berus badan semua lah heh?? ahhh!! xnk, bleh x kalo aku nk cabut masa dorg closing?? huhuhuhuh

wpon aku shift A (10am-6pm) aku percaya sgt nti mesti jadual aku tukar jd C (3pm-11pm) bersamaan dgn closing.. hahahahaha abis lah aku kali nih,, mesti x bleh tdo sbb bau badan mcm tdo dalam reban ayam hahahah..

masa nih guest ade la dlm 2 table, aku mls nk tgk, si zima ngn mira jerit "order-order" pon aku wat x dengar, hahahah.. aku nk check result last sem dah kuar, tp aku x bleh bkk page result aku.. maybe byk sgt org tgh online, so web jadi bz bzbzbzbzbzbzbzbbzbzbz,, td aku dah try check pakai sms konon nyeeeee... skali die bg aku result sem previous, aku dah x nk dah result tuh, terus kdt jadi skit wpon tolak 50sen jek.. hehehehe

sok-sok lah aku tgk result aku.. aku nk pegi clear table, guest yg pakai baju tdo dah gerak balik, terima kasih datang lagiu!!!! alamak masuk guest baru.. hahahaha

1 comment: