Friday, April 15, 2011

jangan tinggal lama-lama

hai!! hahahaha, peh, dapat jugak online ari nih!! nk jerit!! semua ayat nk letak tanda seru!!boleh??!! hahahaha!!dah lama sgt x update!! abislah muntah lagi lepas nih sbb nk baca semua entry blog lain!! arrrggghhhh!! dah dah, lebih lebih plak tanda seru,., hahahaha.. lama blog nih aku tinggal, banyak benda nk cerita, tp bila dah adapeluang, lupa pulak.. hehehehe.. boleh mcm tuh?? boleh boleh.. layannnnnn... 

ahad lepas, last day di Kenny Rogers Angsana, JB.. sempat la bergadoh ngn samad, pasal side dishes, sempat jugak pecah kan 1 mangkuk fresh fruit salad, sempat jugak kelentong semua staff cakap aku closing, padahal aku shift abis kol 6pm.. sorry semua, aku cuma nk elakkan dari kena mandi dgn air ayam.. x sanggup la aku mandi air bawah sink tuh!! geli boleh?? busuk fuwwwww!! 

kalo aku mengaku aku abis shift kol 6pm, confirm jadual aku kena tukar jadi closing, nk xnk aku kena mandi ngn air ayam, air mop, air ape lagi korang nk?? hahahaha.. aku sanggup x punch card masa last day tuh hahahaha.. sorry En. Zul, sbb saya main blah jek, saya tau EN. sorok saya punya punch card dalam chiller bkang kitchen kn?? pastuh si fendy dah tarik shutter kitchen separuh,, budget saya x nmpk?? xdapat JACK!! hahahaha.. tp jgn la tahan gaji saya plak eh?? hahahaha

isnin, start kerja baru, sebagai seorg supervisor yg x tau apa-apa.. yang x reti mengarah dan yang x reti marah budak kalo x wat kerja, sbb aku pon sama lah cm dorg!! hahahaha asik ketawa gelak-gelak, bila bos lalu wat-wat baik.. EN. Nizam kata, "rasakan!! baru kau tau ape aku rasa" En. Nizam manager Kenny Rogers, hahahahaha,, cik mimie pon kata benda yg sama.. alahai.. mcm tuh eh?? cik mimie kata, "abislah awak nti kena santau kalo ade org xsuka ngn awak" hahahaha xnk xnk!! kepada en. Zaki, nti kita jumpa lagi eh, borak-borak, en.Zaki gedebe!! huhuhuhu

ari nih ari ke5 kerja di Reject Shop Angsana, JB, Angsana lagi?? hahahaha.. Reject Shop jek?? ala.. biarlah.. janji gaji boleh tahan, keje relax gila, bos best n dekat dgn umah.. byg save dekat situ.. huhuhuhuh

kepada classmate marketing masa kt UNISEL, jgn lah jeles dgn org, org cuma budak kerja biase aje, yg berpangkat supervisor, bukan jawatan marketing exec yang sepatutnya org sandang lepas dah abis degree.. hehehe.. tp nih semua experience, kira org dalam marketing jugak, tp dalam retail lah, apa-apa pon gudluck utk semua.. hope bila dah berjaya, jgn lupa kawan-kawan masing-masing, terutama mell, yang nak balik jakarta.. love uolllsss huhuhuh bak kata org KL.. huu.. 


oke,, dah itu saje, esok offday yey!! best kn offday sabtu?? mana nk dapat kalo kerja swasta cuti sabtu?? so esok kalo rajin update lagi.. nih pon dah nk termuntah dah hahahaha.. tuh la, jgn tinggal blog lama lama.. kn daaaaaaahhh.. 


peace, out!

No comments:

Post a Comment