Monday, April 4, 2011

yang sevenarnya??

ceh, tajuk entry nk macam lagu yuna?? hahahaha kebetulan.......

oke nk bgtau yang sevenarnya,,

aku bz sgt since dah kerja part time..

yang sevenarnya,,

bila dah kerja sgt malas dan penat nk online pulak..

yang sevenarnya,,

aku dah pegi interview pharmacy utk supervisor or management trainee beberapa ari lepas..

yang sevenarnya,,

aku tgh kusut nk pegi amik result last sem tuh bila..

yang sevenarnya,,

aku xsempat nk baca entry-entry blog yg aku follow, confirm muntah lagi lepas nih?? haishhhh

yang sevenarnya,,

aku rindu nk shopping...

yang sevenarnya,,

aku rindu gila nk shopping.. kena  tulis 2 kali k.. hahahaha

yang sevenarnya,,

aku baru lepas dapat call dari Reject Shop..

yang sevenarnya,,

aku di terima kerja!!

yang sevenarnya,,

aku happy gila!!

yang sevenarnya,,

aku terus berangan nk beli kereta beberapa bulan lagi hahahahah

yang sevenarnya,,

aku dapat offer 2 kerja,,

yang sevenarnya,,

aku nk kerja 2-2 boleh?? total gaji sebulan masyukkkkkk!!!

yang sevenarnya,,

aku kena prepare surat benti kerja Kenny! huu...


yang sevenarnya,, 

hhuuu... aku x tau nk ckp ape dah.. nk offline dah nih.. siap-siap utk masuk kerja.. 

oke bai..

1 comment:

  1. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!, JANGAN !!!!!!!!!!!! )):

    ReplyDelete