Monday, March 7, 2011

hari nih dapat lesen P

smlm, masa amik adik aku balik kerja, dia ada ckp :

beby: beby dah dapat lesen L tau.. sok dah bleh start blaja kete..

aku: yeke?? tahniah..................... *menganjing. adik pon dah dapat lesen gak, lesen P.

beby: huh? lesen P??

aku: aah, lesen P, PENGANGGUR hahahahaha 

lesen P=PENGANGGUR hahah

tuh yg aku punya tajuk entry dapat lesen P.. huu.. 
jgn lah pening bace aku punya dialog nih, dkt umah, nickname aku adik, n adik aku plak, beby, wpon aku akak, still panggil adik jugak hahahahaha.. =P

selamat pagi semua!! ceh, dah separuh jalan baru nk wish.. huu.. pagi nih bgn lambat skit, mcm bangun hari weekend, sepatutnya 6.30am dah bangun dah.. tp kn  dah jadi penganggur, bangun lmbt skit lah,, xde bos nk marah, cuma bos umah nih jek la yg marah kalo lmbt sgt.. huu.. 

malas nk mandi, basuh muka jek, pastuh bkk tenet, bkk emel, ye, banyak iklan jobstreet, baru tgk-tgk blom apply lagi, mood tkn button apply blom dtg.. mungkin pas mandi nti, dah segar, baru nk bkk 1-1 joblist tuh n apply mana yg patut.. huhuhu.. 

kejap lagi nk g byr yuran,, lepas tuh nk pegi print report, pastuh dah, xtau sbnrnye nk pegi pos report tuh atau nk pegi hantar by hand jek, rasenye anta by hand lagi selamat, tp duit plak tgh xde, kalo dah pegi sane, mesti lah nk pakai duit byk, nk lepak ngn member-member lagi, nk makan pe, xkn minum teh tarik jek kot?? ceh, konon lepak mamak la minum teh tarik, watnye kalo member ajak lepak kedai mahal skit, hahaha mmg aku order air suam lah! hahahah.. hmm, rase nk jumpe sape ekh kalo smpai shah alam nti?? meh aku list kn.. takut terlupa.. =P

  • sabah - klik kalo nk baca entry pasal sabah, kalo nk baca =)
  • ang - kalo ang dtg.. =(
  • sha
  • achap
  • mell
  • santhana
  • ain
  • kak su
  • kawan-kawan lain, - kalo terserempak lah huhuhuh..
  • oppsss! bf n akak pon aku nk jumpa jugak, hahahah.. xkan lah x jumpa, dah dkt kn.. =P
kalo korg jumpa aku, bleh x blanja aku hehehe, kan dah lama x jumpa, plus, aku kn paling jauh antara korg-korg hehehehe budget dapat lah?? pftttt.. waaa, nape lah sem nih dah xde ptptn!!!! benci benci!

haa, okelah, rasenye itu jeklah kot, harap-harap dpt lah jumpa semua dlm list tuh dlm masa yg terhad nih.. mungkin aku g seminggu jek kot kt sana, tp nk pegi PUNB jugak, nk tanya pasal kursus tuh.. tp kn, kalo aku pegi kursus tuh, aku xbleh la cari kerja, ye, mmg byk ilmu aku dpt spjg 6-12 bln blaja kt sana, tp kn, ntah.. hahahah tetiba mcm x semangat plak, PUNB pon senyap jek, aku dah submit 2 borang kot.. xde pape feedback, wat aku x rase semangat cm dulu.. tp kalo ade peluang, aku nk la teruskan.. =)


huu,, oke, dah dah, xmo emo, kena ceria!! senyum senyum!! haa.. aku nk mandi lah, keje umah blom wat lagi, selagi x mandi, selagi tuh to do list aku x sentuh.. oke, yg kena kerja hari nih, selamat bekerja lah ye, huu.. yey! 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


baru lepas mandi n sidai kain, tgh sidai baru teringat yg aku nk jumpa wawa jugak nti bila dah pegi sana hhehehehhe =) wawa, time sidai kain aku teringat kau wawa, apakah??


oke dah, masa utk cari kerja.. huu.. sambil goyang goyang pale n kaki smbil dgr lagu enrique hehehe

2 comments:

  1. ciis..tuk entry xbleyh bla..igtkn leen memandu!!haha...lesen penganggur i pon ade!!terhormat lg ok:P

    ReplyDelete
  2. hahahah, u kan tgh praktikal, so punya lesen L hahahaha.. =P

    ReplyDelete