Sunday, March 6, 2011

make me wanna dance

hahaha, saje jek pasang lagu enrique-tonite nih,  rasa mcm nk joget jek tiap kali dgr.. best.. oppss, jgn slh paham, aku mmg ske dgr enrique k, bknnye aku kaki joget pegi club ke ape, huu.. kalo x pk mcm tuh baguslah, heheheeh lega mak! huu 


hari nih x watpe, pagi-pagi dah bgn, cewah, poyo, mmg la bgn pagi kn.. pastuh lepak kt dapur, mkn, bace paper, main ngn anak kucing bkang umah, mkn lagi, n tgk movie n tdo.. yey! xkuar g mana pon hari nih, zai dah balik Bangi, nk kuar ngn member, duit dah xde sgt,, save utk g Shah Alam next week.. pegi utk jumpa kawan ngn walk in, harap sgt dpt join kursus tuh, n kalo bleh nk wat kursus tuh kt JB jek.. tp kalo x bleh, xpelah, kena lah stay KL sana, ala...... =(


alamak, sok isnin, ape nk wat?? hahahahah mcm nih ke perasaan seorang penganggur?? ya, aku dah jadi seorang penganggur, harap-harap, x lama lah, kalo aku still xdpt kerja, haish xdpt teruskan ayat tuh sbb aku x dpt bygkan lagi, kalo aku still xdpt kerja.. huhuhuhu.. bleh x kalo kerja yg xde interview?? aku tau aku akan fail interview, dats y aku x nk interview hahahaha.. ade x kerja mcm tuh?? yg gaji best. tp main masuk jek ?? hahahahah.. pemalas aku nih, nk senang jek mmg xlah! dah-dah, merepek sgt.. 


ish, aku dgr adik aku mandi smbil pasang lagu enrique-tonite! dlm toilet oke, bwk hp, smbil dgr lagu smbil mandi, gila apa.. hahahah esok, byk jugak aktiviti dlm to do list aku :



  1. pegi byr yuran sem nih kt Bank Islam
  2. pegi print report n kalo rajin pegi pos kt UNISEL
  3. wat kek kukus coklat sbb nk blaja wat kek plak pas nih hehehe =)
  4. nk download movie, smbil wat kek
  5. nk wat coklat
  6. semua aku nk wat huu
skang tgh mendengar YouTube, ulang-ulang lagu yg sama, smpai bosan kot baru nk tkr lagu lain. huu.. aku dgr lagu enrique nih la, jom la dgr skali.. huu.. smlm aku tkr hp dgn bf, dia yg nk tkr hp aku, yelah, hp aku kn canggih skit dari hp dia.. perasaan! nmpk mcm style hp dia, nokia X3 yg touch screen tuh, masa nk tkr tuh excited lah jugak, tp bila dah tukar, application dia x byk, x best hahahaha.. pastuh dia punya keypad balik mcm hp lama-lama, yg dlm 1 no, ada byk huruf tuh, sng ckp bukan mcm keypad computer tuh la.. adoi, keras tau keypad dia., benci aku taip msg guna hp tuh, huu.. jari aku yg halus runcing nih mungkin akan jd keras pas nih, sbb menekan kuat sgt.. huu.. pastuh asik slh tkn jek, nk tkn huruf lain, tertekan lain, sbb dah biasa dgn hp lama, huruf kt lain-lain tmpt.. pfffttttt!

zai asik perli jek ckp aku x biasa hp touch screen, "bkn masalah touch screen der, masalah keypad lu nih keras, wa panas nk menaip hahahaha.. cpt skit cuti sem, syg nk tkr hp syg balikkkkkkk! hahahaha x best xbest hp lu x best!" <-- message ini dibawakan khas utk zai baca.. kalo dia baca lah.. =) 

nokia X3 yg style, tp keypad fail!! hahahah xbest xbest! huu
okelah, nk download movie, n nk layan movie yg dah download.. huu.. sian kawan-kawan TM, aku dah x dpt supply movie kt dorg lagi.. korg download sndri lah pasnih.. huu.. oke happy sunday n happy advance monday blues nway huu..

No comments:

Post a Comment