Monday, February 7, 2011

seronok tgk kawan lama =)

oleh sbb office aku skang  tgh lengang, rasa mcm nk main badminton kt dlm nih, tp xde member plak nk ajak kn.. hahahaha aku pon serve tenet, mula-mula tgk-tgk blog, lepas tuh search wedding theme, ehem-ehem, bkn nk kawin dah, tp berangan jek.. bagus wat cm nih tau, nti esok-esok, mane tau menang loteri, bleh lah terus kawin, time tuh dah tau dah nk pakai theme apa warna apa semua kn?? hahahaha btol apa?????? haaa.. lepas dah tgk-tgk theme kawin, rase bosan plak, so teringat lah 1 website nih, mmg dah lama nk view website dia, tp xsempat-sempat..

masa aku sms member yg empunya website nih, dia baru bgn tdo, so dia salah bagi web address dia dekat aku.. tertinggal perkataan Studio kt bkang, dia just bg nama depan jek.. bila aku bukak, website merepek jek kuar.. hampa sekejap, tp aku dapat agak member nih mesti mamai then salah bagi web add kt aku.. bila aku tegur kt fb, barulah dia sedar yg dia slh bg web add kt aku.. n web add sebenarnya adalah www.hnadstudio.com... 

so, sementara office tgh lengang sbb ada HQ visit n meeting, aku pon xde kerja, aku bukak lah website member nih.. member aku nih nama nya hamizan hamdan, aku panggil sabah/sab! manja pelik kn panggil cm tuh?? hehehehe, sbnrnya aku knal sabah since aku skolah, wpon aku skolah ssi n sabah plak skolah EC.. mcm mana bleh knal??, sbb kawan aku, kawan sabah jugak, jd ktorg knal lah.. huu.. sabah nih comey orangnya.. ye, kalo x percaya, korang tgk sendiri website tuh, pastuh cari mamat hensem yg berkumis dan berjambang tuh,, haa.. dia seorang photographer.. sgt hebat mengambil gmbr, click click click! *bunyi orang snap gmbr.. hahahaha.. 

td nmpk jek muka dia yg hampir separuh page tuh, terus jek excited, seolah-olah, sabah ade dpn mata aku, n aku tgh mcm gaya gedik masa jumpa sabah, mcm nih haa.. "sabah!!!!! huu,,", tersenyum-senyum, korang byg kn lah sendiri.. pastuh aku view 1-1 image dlm gallery dorg, sgt la teruja tgk gmbr-gmbr yg dorg amik.. wpon xbyk sgt, tp still rasa teruja jugak!.. pastuh last skali, aku ternmpk 1 pic nih, sgt lah cute!! rasa cm ntah, xtau nk describe cmne gmbr tuh.. korang nk tgk x?? haa meh pegi sini.. huu.. terus jek aku rasa mcm nk msg sabah, tp nti dulu lah, sbb nk tgk gmbr-gmbr lain..

bagus lah sab, kau ade bakat, kau asah bakat kau, pastuh wat business, mmg best.. kau ingat x aku pnah ckp kt kau, yg aku nk kau amik gmbr aku time tunang or kawin?? mesti kau lupa kn?? heheheh, tp aku pon xsure bile aku ckp ngn kau pasal nih, tp aku rasa mmg aku ade ckp mcm tuh kt kau.. nih plak ada soalan baru utk kau, kalo aku sponsor kau punya penginapan kt jb masa job tuh, kau sudi x jd photographer aku?? service kau lepas tuh aku byr la.. hehehehe diskaun skit bleh kn?? tapi kn sabah, gmbr aku main buai kt playground Tasek Shah Alam mana?? mesti smpai skang kau still x jumpa cari gmbr tuh kn?? ceh, dah agak dah! huu.. 

nway sab, kalo kau baca aku punya blog nih, just nk bgtau, rindu gila nk lepak ngn kau! huu..  kau lah kawan laki time skolah yg paling rapat ngn aku.. huhuu.. okelah, jaga diri, jaga kesihatan oke?? semoga career kau berkembang seperti mana hidung kau.. hehehee gurau jek sab.. owh ye sab, aku ade tinggalkan komen kt web kau.. hehehehe.. oke dah, itu jek bai bai sabah..


No comments:

Post a Comment