Wednesday, March 16, 2011

4 hari 3 malam

hai peeps!! dah byk hari x update blog, dah berhabuk dahh dashboard blog aku hahahaha, xcukup duit nk hire bibik sorg utk buang habuk nih hahaha.. khamis lepas pegi S.Alam.. sape yg follow taulah kn aku pegi mana, watpe g sana, kn.. heheheh.. kalo ade duit lebih mmg aku stay lama kt sana, tp sbb budget terhad, so x bleh lama-lama, xkn nk makan pasir ngn kicap kn?? haa.. 

oke, meh nk cite skit ape jd masa kt sana spnjg 4 hari 3 malam.. hehehe kepoh kn.. =P

aku smpai sana kol2.30pm, ingat nk terus pegi UNISEL, anta report, tp masa tuh dah hujan, makin lebat, aku plak menumpang org, segan nk swoh dia anta aku pegi MAIS *hostel UNISEL.. huhuhu..,thanks dekat zati sbb sudi tumpangkan hostel utk 1malam, n sanggup tgu aku smpai baru nk lunch sama-sama, masak nasi byk pulak tuh, aku makan 2 pinggan, tahniah! hahahah lepas tuh terserempak dgn Sakthi n Santhi, classmate masa kt BB dulu.. rindu gila!! nasib ade camera, trus snap jek lah.. masa tuh Sakthi nk balik KL, study week.. huu

dari kiri: zati, Sakthi, Santhi, aku..
baru jek smpai, beg pon x letak lagi hehehe.. nasib sempat jumpa semua..


lepas mkn, lepak kejap, lepas tuh ada appointment dgn achap, achap kawan baik masa dkt BB, salu mkn sama dulu.. now dah x jumpa lah sbb achap junior skit hehehe.. lepas maghrib ada appointment dgn sabah pulak hehehe.. ingat x sabah?? bestfren masa skolah dulu-dulu.. huu best sgt jumpa sabah, borak smpai pukul 1am xingat.. sorry sabah, sbb borak lama sgt, lupa kau ada kerja sok pagi nya.. =) n thanks jugak sbb sabah ajar skit pasal camera.. n ajar guna n setting camera dgn betol.. hehehe, sabah kn photographer.. huu.. suka sgt!!

tada,,, nih la sabah, aku suka rambut sabah style!! hahaha, tp xnmpk plak dia ikat rambut kt sini.. ceh

testing, testing.. sabah snap masa nk setting camera.. =)

haa, oke dah setting baik dah camera wheeee, tq sab!!


hehehe, sebelum balik. tq lg sab, sbb jalan kaki anta aku balik hostel, sab mmg baik. jumpa lagi k..
sok nye kol8.30 dah gerak ke UNISEL, sempat breakfast dgn achap, thanks achap sbb sudi anta pegi sana, n sudi teman aku settlekan semua n sudi anta pegi ktm Padang Jawa, nti dtg JB nk blanja achap chicken chop RM5.. oke! huu.. masa kt UNISEL, smpat jumpa makcik, keje dekat JAD, Japanese Assosiate apetah Department kkot?? x tau lah.. huu.. borak panjang jugak, maklumlah, jumpa 2thn skali.. raya jek jumpa hehehe..

kak hanum makcik paling sporting, tgk tuh dia kepoh betol bercerita. hehehe


achap =) tq, achap!
pastuh pegi the Mall jumpa akak =) dia ajak tmn pegi Matta Fair, layannnnn

Matta Fair PWTC, masuk RM3, dapat beg, sbb nk isi byk sgt pamplet hahaha

sgt ramai oke, ini 1st day, Jumaar, bak kata zai,"dorg nih semua x kerja ke??"

pastuh aku cpt-cpt fly ke YEMEN hahahaha, xdelah, tipu jek =P

cuba tgk gmbr aku kat atas ngn gambar di bawah nih?? kaki sama plak huu.. =)
pastuh ptg tuh balik Shah Alam balik, bwk zai pegi ICity, dah lama nk bawak zai g sana, baru dapat =) heheh

tgk budak jakun, 1st time pegi hehehe, aku dah, berapa kali tah, lupa,. dari parking free, smpai lah parking jd RM10, jalan kaki pon kena charge RM2.. peh, mmg x munasabah.. hahah

alalalalala.. hehehe =P

pegi dah dekat maghrib, lampu baru jek bukak.. time nih lg lawa dr malam.. serious, pegilah tgk  =P

haa, malam ke siang lagi cantik?? ce cite ce cite?? huu

lepas nih nk pegi lagi Icity, sbb nk try main kt snow world tuh, ari tuh nk main, tp dtg ber2 jek, x syoklah.. kena pegi ramai-ramai, br best!! huu,.. tp next time pegi, xnk beli dah tiket kalo org tuh jual rm2, konon, jalan kaki kena byr jugak tiket masuk, penipu lebih,, sebenarnya dia bagi tiket masuk yg dinasour park kt bawah tuh, nk tgk smpai bila icity nih ada, kalo mcm nih punya cara jual tiket tipu org.. hehehehe

soknye bz anta marsya pegi class english, ingat lagi Marsya?? Elephant?? hehehe

pastuh bawak dia pegi swimming class plak,.. bagus kn, 5 thn dah pandai berenang =)



nih teacher marsya, nama nya teacher junaidi, heheh, student uitm jek, =)



rht kejap ye, teacher pnat layan marsya hehehe si marsya sempat jek nk peace =P


haa, muka penat, dah-dah, jom balik! tukang teman dah pnat, huu

fuh,,, ingat bleh tdo, tp kena ikut pegi majlis doa selamat, nasib sampai-sampai terus makan, byk plak tuh aku makan, hahahah

nih kt umah atok sedara dorg,. huu, aku x knal,, tp layan jek lah.. tuh yg besar tuh hana, sepupu marsya =)

lepas tuh singgah giant, sbb kena belikan marsya vitagen, *sbb marsya x nangis masa swimming, tp nangis jugak skit.. huu

kena beli yg less sugar oke??! huu

esoknya, ahad, 13/03/2011, sebelum bertolak ke JB, jumpa zai dulu, kang rindu-rinduan pulak huu

pastuh ang dtg dari Ipoh, terus jumpa sbb aku dah nk gerak kol2.30pm, =) ang macam student skolah dekat Jepun hehehe

last pic, sebelum konvoi pegi sek17, hantar aku balik,, huu.. will miss u Ang!! muah!!

dlm happy-happy kt sana, ada jugak terkilan sikit.. sbb x dpt jumpa wawa.. dah semangat gila nk jumpa dia.,. suddenly tukar plan tdo umah sedara plak.. sian wawa dah tgu.. sorry tau wawa.. wawa mcm marah jek?? nasib dah call wawa semalam, wawa macam oke jek, cm salu lah, wawa suka gelak-gelak x tentu pasal, hehehe,, pastuh wawa tuntut coklat   "mana coklat saya!!" cm comey jek kn wawa ckp cmnih, mesti kelakar kalo dah face to face huu 






3 comments:

  1. ahha!....sek men panjang lagi entry dia!..ahahah..sronok aku bace smpai hbis...pepun, tq sbb sudi ajak aku lepak haritu..kalau dtng lagi roger la keh!...hehe

    have fun and all the best!!!

    ReplyDelete
  2. tak payah nak wawa sangat!!!! dah la janji tak leh pakai!!!

    ReplyDelete
  3. anon: SAB ke tuh?? huu.. ala, lepak jek pon,, tuh pon asik nk g toilet jek heheheh.. =P oke, all the best too !!

    wawa: alah, ari tuh bila call ckp oke, oke, tiba2 hari nih br nk marah?? huhuhuh

    ReplyDelete