Friday, January 14, 2011

tunjuk ajar ku sifu!

dah lama nk wat entry nih, tp asik tertangguh aje.. hehehee biase lah, bz.. sian empunya ceita menunggu entry nih dah hampir seminggu.. dear kak su, as i promised, terima lah!! hahahaha excited x?? excited x?? mesti tgh sengih-sengih tersipu-sipu kn?? huu..

mesti korang semua blur jek ape yg aku nk smpai kn sbnrnye kn?? cerita nya bermula mcm nih..

-
-
-
-

aku selalu bukak n bace blog org lain, tp aku sendiri x update pon blog aku nih malas xde idea.. makin byk blog aku baca, baru la aku rasa sgt excited nk update blog.. *itu pon xla byk sgt.. cukup at least 1entry sehari.. bila da update blog, rasa cm nk bgtau org pulak url blog aku nih, so aku pon slow2 bgtau kawan2 la blog aku nih, ada yg ingat aku baru start blogging, ada yg da tau.. hehehe bila aku nk wat entry, byk jugak benda yg aku xtau.. cthnya: mcm mana nk wat mcm nih, atau mcm tuh.. n kebanyakannye, aku refer pada kaksu.. siap call2 dia lagi huhuhuhu.. kena gelak jek ngn kaksu nih.. huu.. 

wpon blom mahir sepenuh nye, tapi byk jugak ilmu yg kaksu dah curah kn kat aku..  thanks kaksu!! blog aku x semeriah blog kaksu nih.. kalo korang x caye, bleh la compare kn blog kami.. lepas dah bace semua entry blog aku, sila bace plak entry2 blog kaksu nih.. jgn malu2.. jgn segan2.. kaksu xkesah punya.. bila dah baca, follow up la! ape lagi, click SINI 

p/s: kaksu, sorry kalo x byk cerita pasal kaksu, idea blom kuar, tersekat2 hahaha =)

3 comments: