Wednesday, January 19, 2011

otak aku dah lembab macam siput babi

hahaa.. pe motif tajuk macam nih?? dah xde idea ke ape?? eh xlah! pandai-pandai jek ckp aku xde idea.. idea byk.. berlambak.. bercambah.. bergunung ganang.. berbukit.. bertimbun.. dah, dah dah.. xde idea kn?? tuh pasal merepek hahaha..

ye, secara jujur, aku mmg xde idea sgt nk menulis, memandang kan mmg aku rasa seswai dgn tajuk di atas, di mana,  ketika ini, otak aku sgt lembab mcm siput babi.. hahahaa.. nape bleh jadi mcm tuh?? hahahaa, ala, xpayah la nk skema sgt.. korang pon sama kn?? sebab tuh stalk blog aku kn?? perasan lebih huu..

camnih la.. biar aku bgtau korang 10+1 alasan xmunasabah tp bleh consider lagi la nape aku rasa otak aku lembab mcm siput babi nih.. heheheee.. let me reveal....

cewahhhh.. =P

  1. sekarang jam swatch merah pemberian zai yg melambang kn semangat perlu  ke?  nih dah menunjukkan *eh, betul ke eja tunjuk macam tuh?? ah, lantak  lah! oke sambung, jam nih dah menunjukkan kol 4.36 petang.. jd, waktu nih, aku dah pk nk balik umah n berak.. hahahahah XD
  2. perut penuh dgn bi hun soto extra bergedil so total bergedil jadi 2biji.. + tea o ais.. so, bila kenyang, urat perut akan menindih urat mata sehingga urat mata penyek! jangan percaya!
  3. office sgt sejuk smpai kuku jadi biru, pakai stokin n sweater mcm xrase ape-ape perubahan..
  4. otak jadi lembab mcm siput babi jugak sbb lubang aircond atas kepala..
  5. kerja yg diberi oleh slh seorang staff nih sgt menaikkan darah aku.. sbb smlm aku dah wat baik punya, hari nih dtg kerja yg sama, kena edit sbb dia yg salah bg info.. bleh x aku pegi kt meja dia n tumpah kan air panas?? mesti dia pon tgh sejuk mcm aku kn? so why not ?? hahahaa sgt berani cakap jek..
  6. mata aku dah penat sbb dari pagi td  buat kerja baca blog orang hehehehe..
  7. aku dah x boleh concerntrate dekat kerja sbb aku nk berry nih.. tau ape tuh berry?? aku dah bg hint dkt no1 ala, korang pon salu berry.. huu aku xnk berry dkt sini sbb aku suka jamban umah, best.. wane hijau, aman damai! aku sanggup tahan
  8. aku asik berangan benda lain seperti.. mlm nih nk wat ape kt umah?? bila zai nk balik jb n dating sama?? bday zai bulan 3 nti nk buat apa? bagi apa?, bleh x pinjam duit zai n beli hadiah bday dia pakai duit tuh?? heheheh jahat comey punya gf! mana tempat makan best kt jb yg aku x tau lagi?? kenapa blom ada panggilan interview kerja utk  aku?? dan etc.. jd otak aku automatik lembab untuk pikir benda yg penting yg lain hahaha..
  9. pikiran aku dan konsentrasi aku tertanggu sbb aku dgr byk bahasa keliling aku nih, staff sebelah *grace, tgh bebual cine ngn staff cine lain, si abang aji rizal yg mata ngancam tgh pasang lagu hindustan, kakseha ngh bebual mesra ngn sape tah dlm bilik tuh.. ish! kucing pon stress! hahaha
  10. haa, nih yg paling paling best! huu.. sbb esok thaipusam! cuti lagi yey! so, otak da pk nk cutila.. n bila ckp pasal cuti, aku dah terbayang la ape agaknye aktiviti esok?? pasti syiok!! huu
  11. tiada apa lagi alasan yg dapat dipikirkan.. kan otak tgh lembab mcm siput babi??
td ade dgr salah sorang staff ckp dkt grace, begini bunyinya.. " eh u tutup la lubang air-cond tuh, orang suruh tutup, u xnk tutup, bleh rosak otak tau kalo sejuk sgt mcm nih.."

eh yeke?? korang rase??

No comments:

Post a Comment