Wednesday, January 19, 2011

bila air-cond office da tutup, maknanya.....

yes!! air-cond office da senyap.. bermakna, air-cond dah off.. bermakna juga, masuknya waktu berkemas dan bersiap-siap utk balik.. bermakna.. ada lagi lebih kurang setengah jam utk punch card! hahahah aku suka aku suka!!

meja aku dah kemas nih.. aku rasa mcm cepat jek aku buat kerja arinih?? cepat kepala hot awak! hahaha hari nih aku drive, so aku kena cepat amik mak aku balik kerja dan berdoa supaya jalan x jammed so dat, aku bleh smpai umah cepat dan berry hahahaha!! pengotor xingat kn aku cite pasal berry jek kt sini.. ?? sorry smbil buat muka mengangjing kasihan.. huu

okelah, aku nk bg korang gmbr la.. mari tgk..

 eh?? pebenda plak gmbr kt fun fair??
hehehe, saje jek nk mengade.. huu


haa, nih gmbr meja aku.. bersepah kn?? nih tanda nya buat kerja.. bukan sengaja sepah kn k.. serius tipu 


 nih plak muka bajet cun, sambil buat kerja sambil makan goreng pisang walaupun baru lepas lunch.. heheh


 nih plak muke orang asik berangan jek.. comot comey x?


nih plak candid shot, diambil oleh staff level3, masa aku mengular hehehehe.. tgk pc sebelah tuh tgh tgk mudah.com ..
member-member aku dkt sini, leasing.. aku jek budak praktikal.. xmalu peramahkn??


yes! pandai aku mengisi masa terluang, tgk, lagi 3 minit nk kol 5.30petang.. oke, off PC, balik yuuuuuuuuu!!

No comments:

Post a Comment