Friday, January 21, 2011

nestum nom nom

snff.. snff snff.. nape aku bau nestum dari tadi nih?? arghh!! buat aku lapa btol walaupon baru jek lepas mkn td.. XD hmm..

lantas mengingatkan aku satu masa dulu..time skola, ade jek nestum kt umah.. pastuh sedap btol kalo wat nestum pekat.. tau nestum pekat tuh cmne?? nestum yg bukan air la.. yg mkn cmtuh jek.. xtau la korang panggil ape, tp aku aku panggil nestum pekat.. kalo yg air tuh, aku panggil nestum cair.. hehhehehe pelik ke?? biase jek aku rase?? hahaha..

oke-oke, nestum pekat tuh, macam nih.. korang bygkn setin nestum honey *contoh la.. pastuh amik la byk mane korang larat nk makan, then letak air masak skit.. air masak.. bukan air paip or air gula.. jangan silap! hahahah.. pastuh tmbh sikit susu pekat.. skit jek, setengah sudu kecik.. then, kacau.. pastuh kan air yg korg letak tuh jgn byk.. mcm seteguk bleh la.. seteguk untuk yg kurus comey mcm aku k.. dapat byg kn?? oke gud! then ready to eat.. nom nom nom.. sedap x??

sedap tau makan sambil tgk tv, sambil main fb, sambil bace blog org, sambil buat thesis, homework.. dan main badminton.. oppsss! jgn buat aksi ini,, nti appendix baru tau.. hahahaha dah try blom?? best x?? best kn?? kalo nk lagi best, tauk milo skit.. peh!! saat aku taip entry nih, bau nestum tuh still menerbang-nerbang menerbang-nerbang?? masuk hidung nih.. hmm.. nmpk nye, aku perlu lepak pegi deparment lain untuk mengelakkan kempunan.. cewah.. alasan kn??


korang perlukan nestum
ape-ape flavor la yg korang suka..

susu pekat manis.. jgn banyak, kalo x, potong kaki.. bai2! hahaha

milo seberapa byk yg mahu! hahahaha sape yg suka ratah milo, confirm korang letak byk-byk kn?? aku pon nggeeeee.. kenapa aku pilih tin milo yg kecik nih?? sbb aku rasa classic jek kn? dah xde dah tin milo kecik nih.. atok aku kt kmpung buat isi duit hasil jualan aiskrim kampung tuh.. yg aku cucu nih, wat x nmpak jek tin nih, main amik jek aiskrim atok.. dah-dah, out of topic pulak.. huu

p/s: pakai quacker oat pon lagi bagus.. selain tawar best, cepat jugak lawas.. hehehe

No comments:

Post a Comment