Thursday, January 13, 2011

world of wisdom # 1

wheresoever you go, go with all your heart - Anonymous


ye, aku skang tgh berpulas-pulas memerah otak menaip dan menyiapkan study report aku *Part A.. 2 ari lepas, hantar topik kt academic supervisor, skang, masa utk buat report yg perlu disiapkan sepantas kilat tp kena la hebat! dalam tempoh sebulan aje! bulan February depan, academic supervisor aku nk dtg tgk aku present report nih,, huhuu.. aku sgt x suka ini supervisor.. ntah nape tah, pade aku, dia hipokrit..

mari imbas kembali saat itu...

ceritanya bermula begini.. thn lepas, subjek Organizational Behavior blaja ngn dia, dalam class amboi! bkn main happening n ramah, tp once kuar class, aku terserempak ngn dia masa dia nk masuk toilet, aku senyum la mcm nih --> XD  .. tp dia bleh pandang tempat lain, laju-laju plak tuh toleh tempat lain.. ey rase cam nk ketuk jek pale die! hehehe nama lect ini teeeeetttt dirahsiakan atas alasan tertentu.. sape yg tau, tau la.. hehehe

hehehe, gmbr hiasan.. *library Unisel sgt la xde kena mengena ngn tajuk entry kali nih

oke-oke, cukup sudah, nk sambung wat report nih.. daa


No comments:

Post a Comment