Thursday, January 22, 2009

b.o.s.a.n.n.n.n.n.n..

hahah..ari nih bosan gile..pepagi da bgn siap2 gi class..pastuh tgu2 rupenye lect mc plak..peh..dalah aku susah nk bgn pagi td..tetibe xde class plak..ey kamisah nih mmg!! aku tee mu kang..balik clas, g breakfast dulu kt cafe mahal..pastuh balik, singgah umah datul, kaco die tdo, pastuh balik umah, kaco su yi plak tdo, pastuh dok2 jap, tgu si suyi tuh siap2 nk balik ipoh..pastuh anta si gemuk tuh nek bus, nek moto comel aku ngn beg besar die tuh, pastuh balik umah, tdo..hahah..ape lagi yg aku bleh buat?aaaaaa...bosan!! tgu mai balik class lmbat tol..bgn2 tdo makan maggi, hahah..ntah pape jek life aku ari nih..pastuh tgk tv jap pastuh borak2 ngn mai, sampai die tdo..pastuh solat, siap2 gi keje..nih skang aku kt lab, jge cc lagi, wah, skang nih aku rajin dapat jage cc.hahah..
haa!! semlam aku gi umah antu ngn si su yi tuh..pakse2 aku swoh gi gak..layankan pale die, aku gilah..beratur pjg..punye la ramai org..sampai kaunter tiket pon tutup jap..pas da pakse2 dak tuh jual tiket kt kitorg, kitorg g mkn dulu..layan pale jek, dalah 2 org jek..cm sangap..aku tgk muke su yi, su yi tgk muke aku..pastuh die ckp aku cantik..hahah..ade plak..pas da kenyang sampai rase nk muntah,kitorg g pkp, tgu turn nk masok umah antu..tgh beratur tuh dapat la dgr sore dak2 pompuan jerit2..hahah..cam kelakar tau..cam dak kecik jerit bile nmpk byg2 sndri..aku ngn su yi dok gelak2 jek dgr..pdhl aku pon mcm seram jek..seram sangat ke kt dalam tuh?..sampai turn kitorg, diorg lepaskan 10org skali masuk, yg dak2 dpn kitorg x jln2..terjerit2..aku ngn su yi da geram da..trus x rase takut sbb sementare dak2 tuh terjerit, aku sempat la tgk mane2 antu sorok..haa..yg penting ade gak kene merangkang hey..leceh!! hahah.. xseram la umah antu tuh..tapi antu da byk la dari sem lepas..bgus2..ntah bape la income yg dak2 tuh dapat ekh wat umah antu..syabas la utk korg..k2 tuh jek utk ari nih.. daa..
lagu utk arinih-c.O.b.a faizal tahir..

No comments:

Post a Comment