Saturday, March 21, 2009

my risky day duh!!

huh!! 7hb feb lepas, aku, su yi, matpit, malina n bf die, n zai g cosmo..nk men game la nih sbb malina dapat diskaun 20% ari tuh..kalo x pegi rugi..huu..patut nye kak ya pon ade, tapi die keje plak..
wah!! ari tuh mmg best!! aku 1st time la..seme game kitorg try, tapi lagi 2 game kitorg x nek sbb mcm nk muntah jek tgk..huu..mase nek roller coaster oke lagi w/pon aku rase mcm nk mati mase die pusing 360 darjah..yg aku x thn nek ape tah yg pusing lagi la 360 darjah X 10 pusingan/lebih..gile!! aku rase macam nk tercampak luar times square jek time tuh..padahal b4 tuh aku yg beriya nk nek sgt..haa amik kau..yg matpit, zai n bf malina cover macho x nk nek..dok la korg kt tepi tuh tgu kitrg..huu..yg si suyi bleh dok gelak2..aku geram jek..die mungkin x ingat mati kot..xpe2..huu..
pastuh datul datang, aku da kehilangan mood berani nk men lagi lepas tuh..diorg ajak nek roller coaster lagi tp aku x nk..x pe korg pegi la..aku da cukup..huu..pastuh kitorg men bumper car..hahahah...aku rase time tuh la paling hepi skali..sbb seme geng kitorg jek..pastuh jerit2 x ingat..seronok tol..pastuh kitorg g men kt tmpt bdk2 plak..huu..da puas men, kitorg lepak jap..ingat nk men yg kete terbang2 tuh, tp x pela..cam pening jek..nk men yg dna tuh lagi la cam seram..daripade termuntah kt situ ( sbb aku br pas mkn ), lebih baik x pyh cari pasal..hahah..
pastuh da mlm, kitorg balik..tp mmg best gile!! kalo la aku dapat pegi lagi, (mesti aku x men da) hahah......
p/s: lmbt skit cite sbb bz..huu..cite da lapok da..

No comments:

Post a Comment