Wednesday, January 21, 2009

BANANA BOAT!!


haa..nih yang nk cite nih!! wah, korg nk tau, ari jumaat lepas kitorg (aku,melly,ayid,santhana,sakthi n su yi) pakat gi pd..tdo umah santhana 3 ari 2 malam..wah, best tau trip kitorg..bajet x sampai rm50 beb pegi n balik termasuk makan2 n nek banana boat!!
baru la destinasi bajet!! haa..tgh ari jumaat tuh after class kitorg seme nek bus g s.buloh, pastuh nek train smpai seremban..cost rm7.20 seorang..sampai sane,hehehe..zai tgu aku da kt stesen..pastuh aku mkn sbb dari pagi x mkn pape kecuali 3 ketol karipap makcik pp tuh wat..sedap..mkn cost x sampai rm5..pastuh gi umah santhana cost rm2.40..pastuh g tasek jln kaki dalam lebih kurg 10km..tapi bapak santhana kate 2km jek..hahah..jauh hoo..pnat..sepjg perjlnn, nmpk port cantik jek, amik gmbr..balik tuh seme da pnat, pas mkn, tgk tv, tdo..yg pompuan tdo kt dpn tv, yg laki tdo kt bilik..terbalik plak..hahah..xpe, janji tdo best..

pagi2 kitorg bgn, masak sarapan, pastuh kitorg masak tgh ari plak utk bekal g pd, ramai la yg amik bhgn, sng ati mak santhana, kot..huu..pastuh jam 1, kitorg gerak..konvoi..aku,zai,mell,ayid n su yi n adik santhana nek kete zaman dr.mahathir bapak santhana..kete saga pjg..huu..santhana n sakhti nek moto, mak bapak santhana nek lori..kitorg ingat nk dok bkang lori tuh, tapi x bleh..kene saman katenye..layan...destinasi yg kitorg g nih ialah tiara beach!! lawa, bersih jek air die..org pon x ramai..rase nye x delagi kot mase kitorg smpai tuh sbb tgh ari bute, sampai2 kitorg trn2 kn brg, ey rase cm nk terjun jek..tapi ade sesi fotografi dulu..bapak santhana blanje aiskrim calong..sambil mkn amik2 gmbr..ade la dalam setgh jam..haa..panas2 terik tuh xhirau da..yg si santhana,su yi, n sakhti da terjun dulu da..aarghh!! xpe, amik gambar dulu..pas da puas, baru la mandi..wah!! best nye!!! pegi sampai tgh!! pastuh mkn jap, pastuh sambung mandi balik..pastuh nmpk banana boat!! nak nek!! pas da deal harge ngn abg tuh (bulu ketiak die pjg gile siot!! geli doh!!) kitorg nek la ramai2..best gile!! aku x pnah rase, jd jakun la skit..kitorg jatuh laut 3X..wah dahsyat la, x dapat digambarkan perasaan kitorg mase jatuh kt laut dalam tuh..siap nmpak ikan pari lagi kt dalam laut..seram skit la..hahahah..lps tuh kitorg sambung mandi n amik2 gambar lagi..pastuh mkn, pastuh blk..

lepas mandi aku kene selsema terok..x larat aku asik bersin jek..sampai tertdo2 mase tgh tgu dinner siap..pas mkn, aku baring, konon nk tgk tv la..skali tdo..dengkur plak tuh..KUAT!! seme dgr, malu!!hahah..soknye, lepas mkn tgh ari, kitorg balik kl..tapi kali nih nek bus..tambang rm6 jek..haa..best tol!! nti aku tjuk gmbar..jgn jeles..hehehehhh

No comments:

Post a Comment