Wednesday, January 21, 2009

nk cuti lagi??

huh!! aku tgh keje nih.. jage cc lagi.. td tgh sedap2 ym ngn gjah, tibe2 pc nih hang!! pastuh staf library nih kate sbb aku men chatting..munasabah ke x munasabah??..huu..aku tanye die, "ade kene mengena ke?" die ckp ade..aku layankan jek..yelah, ingat aku bodoh la tuh..layan.. hahah..nih da minggu ke 3 sem baru, tetibe nk cuti da..cuti raye cine..hey cuti lagi..tapi xpe..best!! cuti kali nih seme balik, aku, kakyah, matpit n bali..penuh la umah kami!! bising n bersepah jugak la umah kami!!.. mak n abah mesti x saba2 nk jumpe kitorg..hahah..pdhl baru jek ari tuh cuti pjg..huu..baby awal2 da call aku bgtau yang aku x payah keje ari sabtu, coz die da mintak izin kat abah yang aku x payah keje ari tuh, sbb nk bwk die jln2..huu..wah bagus nye ade P.A yg mintak kan cuti..huu..xsaba nk balik..nih aku keje sampai kol 7pm..mlm kang nk masuk umah antu kt pkp nih ade wat..dgr dak2 kate, seram...yeke? ntah..nti aku tgk seram x seram..yang penting, mintak2 la x de kene merangkak bawah meja cam sem lepas..abis kotor suar aku..pastuh tgh sedap merangkak, antu sergah dari tepi..celakak!! terkejut i!! malu tau..awwww..huu..k2..sambung keje!! daa..

No comments:

Post a Comment