Wednesday, November 5, 2008

deeparaya!!

tepat jam 9 pm..ktorg(aku, ain, kak su, feera, zati, ayid, shanti, sakthi, santhana, sham-->sham lmbt skit) kumpul kt court, bentang tikar, susun kuih, muruku (aku pgl maruku), hamper (shanti pye..nk tau kitorg nk wat pe?
nk mkn2 la..celebrate raye n deepavali..w/pon da lame abis, tapi still nk wat gak..memandangkn ktorg asik bz, nih jek la mase yg terluang..maruku sdp, manisan sedap..cam kuih makmur..bezanye kuih makmur bujur, manisan bulat kecik..dap..pastuh bkk hamper..berebut2 amik mamee..huu..da lame x mkn mamee..teringat mase dak2 dulu..pastuh sambil mkn, ktorg bual2, memekak, pastuh tgk v.clip antu kt laptop ayid..pastuh layan pale mamat belok tuh pasang lagu dangdut!! adoi!! ain n ayid nyanyi..ktorg tepok2 huu..pastuh mkn2 lagi..pastuh smbil2 discus asgnment..huu..mlm2 x nmpk pon wat2 cam nmpk la..bergantung lampu tiang sebatang jek..huu..datang plak shahroel n nazrul n najib( pelawak sambilan )..huu lagi la meriah..tergelak2 kitorg kt situ..happening giles!! tapi melly jek x de..kalo die ade..mesti bertambah meriah kot..pas da kenyang masing2 kemas, pastuh balik..aku x bawak kad matrik!! guard plak tgh tgu wat2 rajin plak nk check kad matrik bdk2 kt gate..alamak..nasib la aku pgg tikar..aku cover la pakai tikar..konon2 ade kad matrik la sebalik tikar..huu..nasib la lepas!! huu..balik umah, bkk tenet jap..siot la umah aku x dpt tenet..tapi umah su yi dapat plak!! adoi!! nape la..k2..gud..

2 comments:

  1. haha cara ko cerita ni klaka ko tau tak? mana dapat hamper? besar ke kecik? mana pic,, amik la pic mkn hamper huhu aku nak tgk camne korang mkn sambil buat asgment gelap2,,

    ReplyDelete
  2. ktorg x amik gmbr pong kot..
    sbb seronok sgt, mls nk amik port pasal hp masing..wat asgnment pakai laptop la..kn ade lampu..huu..asgnment da nk siap..tuh yg alang2 wat jek sambil mkn..huu

    ReplyDelete