Saturday, November 8, 2008

"its time to burn d midnite oil"said kakyah

huu...pagi2 aku da siap, gi kelas awl..sbb nk beli donut n nk tgk jadual exam yg lembaps giles kuar..nasib x ramai org, so pas beli donut, aku tgk jadual jap, pastuh masok kelas dalam keadaan yg totally badmood..nape ekh kawan2? hahah..sbb...paper susah (marketing) and paper susah skit (comp.app 1) dalam ari yg same..19 nov..pagi petang..aduh, camne nk score nih..baru nk swoh mak ready wat majlis sambut anak balik exam besar besaran!! trus terbantut niat..huu..pastuh 20nov aku ade paper macro, pastuh 23 nov aku ade tech eng2, pastuh last day 26 nov aku ade paper susah giles!! xnk ckp la paper ape..huu lu pikir la sndiri..hahaa..pastuh aku bajet aku balik jb 28 nov kot..sbb nk teman housemate yg takut tdo mlm(sbb die abis paper 28 nov) kecoh tol!! huu..salah aku gak..terlepas cakap nk tmn die..huu sudah ckp tara bole undur punya..tadi aku baru pas quiz macro..soalan bleh thn..tapi aku dpt la jwb..yg penting byk btol dari salah..may be x de salah lgsg kot!! ish riak sungguh!! x bek macam tuh..huu..nih tgh bosan2 smbil tgu nk g men badminton ngn su yi tapi aku x ckp lagi ngn die nk ajak men..huu..ntah2 die tgh tdo..tadi aku jerit die x nyahut pon!! hmm.. mlm nih keje, sampai kol 10pm..pastuh its time to burn d midnite oil a.k.a burn duit jana niaga (hostel) byr bill melambung!! serve u rite!! sape swoh sita kasut, sandal, baju kurung bunge kecik2, sejadah, boxer, suar ketat, baju pdi aku 2 helai, bantal 2 biji, selimut best mak beli mahal2, cadar katil, iron berat kesukaan family, kusyen shrek zai bg mase pujuk aku dulu, sabun mandi baby johnsons, mug tigger datul ganti sbb die pecahkn, mcm2 la kot..ish..sedih tau x!! di mana nk ku cari ganti? serupe ngn yg tuh? ha?..huu..k2 nk solat then turun men badminton yeehaa!!..

1 comment:

  1. ko kena belajar betul2,, utk final ni,,naik kan pointer. paham???

    ReplyDelete