Monday, November 3, 2008

forcing myself to study

hmm..pagi bgn, cpt mandi, wat breakfast n basuh baju..done! skang kt library, nk study..terpakse gak g library w/pon xbape ske..huu x baik tol..kan bagus g library.. abis kalo dok umah mmg x dpt la study.. kt sini pon cam x dpt gak study..ish aku x bleh ah study tmpt ade org..kalo bleh nk jadikan tmpt nih en.Saad yg punye a.k.a abah aku yg punye..hahah..aku xbleh ah study kalo nmpk org gerak2..kalo dgr byi2..nasib library nih agak senyap..hmm tmpt pon tmpt yg wajib senyap..hahah..dapat la study skit..tapi kalo sparrow kacau aku study, aku x kesah pong!! best2!! mish sparrow so much!! nk wat assgnment tapi xdpt bhn la..susah tol wat jgn tdo lagi nih..act, x susah mane..tapi i dun noe where to start..due date da dkt da..tgk dak2 cam lek jek..lantak korg la..janji aku da tunjukkan komitmen aku..buat sehabis baik!! hahah.. k2 study2!! melewey plak..huu

4 comments:

  1. pegi la libry bukan kena byr pun,, dapat payment lagi ada la,,
    gudluck tau exam,, blaja btul2 da byr mahal2 tu,, hhoho

    ReplyDelete
  2. perli nmpk..hahahah..ye..blaja la nih.huu

    ReplyDelete
  3. haha!ko bila start final ni?tgh2 november ea

    ReplyDelete