Wednesday, March 9, 2011

people make mistakes

hehehe, pertama, nk ckp kepada sorg kawan blog, baru jek lepas baca entry dia.. dia punya lah frust pasal dia careless, tertinggal logbook dkt supermarket.. lucky, buku log dia still ada, n x hilang, kalo x..... habislah., aku pon frust kalo cmtuh..

kedua, aku td chat ngn kawan kt fb, dia ckp pasal logbook jugak.. semua ari nih cite pasal logbook jek k?? hahaha.. since br habis practical, then mestilah byk nk kene settle pasal study report lah, pasal logbook lah, pasal bila nk submit lah apalah,, kn.. pastuh kawan ckp dia nk pegi amik logbook dr organization supervisor dia.. aku plak sengal pegi tanya "supervisor sana pon ade logbook eh??" hahahah bengong.. bukan ada logbook, cuma supervisor kena tulis comment dalam evaluation corner kt dalam logbook tuh..

aku pon rasa cm nk tgk jek logbook aku, yelah, ada ke evaluation semua tuh?? sbb ari tuh kn dah bg academic supervisor masa presentation?? bila aku belek-belek buku tuh, ye, mmg ada ruang comment apa semua.. n aku punya Kak Seha yg comey lupa nk isi, n aku plak, lupa nk tgk n check.. padahal ari tuh aku dah bg Kak Seha dah logbook, cuma lupa remind dia pasal evaluation tuh.. huhuhuh.. byk betol kecuaian kn?? hahahah sok aku dah nk gerak ke Shah Alam, tgh ari nk naik bus kalo bleh.. then bila aku nk swoh Kak Seha wat comment tuh semua?? tuh lah cuai lagi!!

td, called Kak Seha, sok pagi smpai tgh ari Kak Seha meeting, lepas tuh dia terus gerak pegi KL, ade kursus, nk x nk, terpaksa lah aku pegi hari nih..?! hahahaha.. yes! akibat cuai.. =) tp lepas nih, aku akan pastikan, xnk berlaku cuai-cuai nih, sbb cuai nih susah kan byk pihak.. paling susah diri sendiri hahahaha. okelah, aku nk pegi siap-siap, jap lagi mak balik nk amik aku bwk pegi TM, then aku plak kena hantar mak pegi kerja balik.. tgk, susah kan ramai pihak kn?? pfffffftttttt! tp xbleh nk wat pelah, bubur dah basi?! hhahahah

3 comments:

  1. yup...logbook Day kot arini!!!hehe..:))
    sane2 cuai la nampaknye kte ni..:p

    ReplyDelete
  2. saya dah pernah melalui semua itu.hehehee

    ReplyDelete
  3. Schubert Serenade: hehehe, aah kita sama plak wheeeeee!! huu.. jgn cuai lagi tau!

    Imzainieyzulkipli: wah, so dah berpengalaman lah nih ye?? bagus2 hahahah

    ReplyDelete