Wednesday, March 9, 2011

hantar report, jumpa kawan dan dating =)

esok, pagi, jam 9.30am, aku akan gerak ke Shah Alam, dari JB utk menghantar study report dan berjumpa kawan-kawan dan juga berdating hehehehe.. semua perkara akan sedaya upaya dilakukan selama 3 hari berada di sana nti.. doakan semua planning menjadi hahahah.. dgn bekalan duit yg seciput diharap dpt wat semua aktiviti yg dikehendaki tanpa sebarang masalah macam dalam destinasi bajet.. hahahaha.. 

td lepas amik logbook dkt TM, terus ke CS (city square) sbb adik aku nk blanja aku Kenny Rogers, wah, sape yg xmahu!!, dulu masa kerja sana hari-hari makan Kenny, now dah x kerja, nk makan amat lah berkira sbb mahal hahaha.. makin lama makin mahal, tp less fat less, salt, less calories dan sgt melawaskan hahahah.. pas makan pegi beli tiket bus n print report semua.. pastuh pegi 7e sbb nk top up, tgk sorg jek yg kerja, aku dgn ramah nya bertanya:

aku: ade kerja kosong x??

bdk 7e: cantik ah! ade ade, bagus bagus..

aku: ???? 

bdk 7e: nah isi borang nih, besok ade interview besar besaran kol 1pm

aku: esok?? kol 1pm?? ala,, sok kena g Shah Alam.... xpe nk jugak borang boleh??

bdk 7e: boleh-boleh.. 

aku: oke tq =)

hehehehehe.. pas dah isi aku anta borang, so korang tau lah kan dia ckp pe?? "oke pape nti kita call" oraiiiitttttttt.. mcm tetiba jek aku nk kerja 7e plak?? ntah pape jek aku nih hahahahahah.. ting tong dahhhhhh..

okelah, mau siap-siap kemas beg, sok kena bangun awal.. =) selamat tdo semua.. bai

nih masa dulu, lepas SPM =) best gila kerja kenny, ari-ari berak hahahahaha

No comments:

Post a Comment