Wednesday, March 23, 2011

FIRA TAKJADIMA JEK K??

hahahahahaha, ari tuh ade org tegur ckp muka aku mcm HANA TAJIMA lah konon, tp versi muka spontan lah, bukan muka yg mcm salu korg tgk tuh, muka spontan aku.. hahahaha phm x??

pastuh si wawa nih ckp, 

wawa post kat wall aku ceh!!


FIRA X JADIMA??!!! HAHAHAAAA

ala, dulu aku ske sgt pakai tudung syria, kn senang, sarung jek, xpayah iron plak, pastuh bleh matching jek ngn byk baju, malas nk melawa sgt, pastuh aku mmg style pakai anak tudung ke depan, masa skolah pon sama, sbb anak rambut lebat lah dekat dahi, aurat tuh hahahahaha.. dats y aku pakai skop ke depan, skop eh?? hahaha layan, pastuh sape yg xpenah nmpk, mmg akan rasa peliklah bila nmpk aku pakai skop ke depan, x tahu cerita mmg lah pelik hahaha.. tp bila dah salu sgt pakai, boring, koyak pulak tuh, aku nih bkn nye reti sgt menjahit, hahahah jadi try la pakai ala hana tajima, maria ke, kn.. since berlambak shawl kt umah, 


siot kau wawa!! u really made my day oke lepas baca wallpost u!! lu bila nk pakai tudung mcm waheeda bini ustaz akhil?? siap ngn purdah semua, dengar cite tahun dpn nk pakai jubah?? bagus-bagus, can't wait to see ur new islamic style oke!! hahahaha

FIRA TAKJADIMA PON FIRA TAKJADIMA LAH!! U KNOW HOW TO GIVE ME A NAME KAN WAWA??.. =)

4 comments:

  1. hahaha..nak gelak guling2 boleh x?? firatakjadima!!:))

    ReplyDelete
  2. haha, buduh la u nie japir!!!
    takpe percubaan yang baik,
    lepas nie mesti jadi punya! haha!

    ReplyDelete
  3. sengal oke ! .. tak jadi mendape gok .. HUHUH <--- mari berloghat dungun .. yeah !

    ReplyDelete
  4. schubert: hahaha, boleh2, u nk gelak tertonggeng pon xkesah hehehe

    wawa: i try smpai JADIMA oke??

    beluncas: hahahah xdop mende ah, malah careeee.. huu

    ReplyDelete