Thursday, February 24, 2011

yey! Malaysia menang lagi!

weeeeeee.. walaupon aku xdpt tgk match Malaysia VS Pakistan smlm, tp aku tau lah, Malaysia mesti menang punya lah! hahahaha, kan btol, menang 2-0.. huu.. aku dapat tau keeper Malaysia kene sepak ngn striker Pakistan, kene kad merah, amik kau! hahahahah.. patutlah aku baca status senior skolah aku marah btol ngn player Pakistan tuh, siap ckp "Pakistan xpayah main bola lah, pegi jual karpet lagi bagus!!" hahahaha

setuju sgt!! huu.. oke dah, itu jek nk ckp, terkenang plak zaman kanak-kanak, jd stiker beb men bola kt surau bkang umah.. bola swing lagi..*sila baca ngn reaksi muka terperanjat dan mata terbeliak keluar! hahahaha hebat x hebat??.. tp tuh dulu la.. skang, nk drible bola pon xreti, hahahaha..  

otak kau! oppsss! aku terperanjat kene sergah dari bkang, ade staff nih nmpk aku tulis blog, kantoi!! huu.. malu i, pucat muka i.. =P oke, cukup-cukup.. nk sambung wat report, lagi skit jek nih.. way to go girl!

men bola pakai kasut nih bleh?? =P

No comments:

Post a Comment