Thursday, February 24, 2011

pepagi dah panas!!

hahahah, hai,, i'm so pissed off!
hey, kat sini aku nk ckp lah kt kau kan,, kau dengar baik-baik.. xsemetinya ape yg aku tau, KAU PON TAU, xsemestinya ape yg aku XTAU, KAU TAU JUGAK.. xsemestinya kau muda, KAU XTAU APA-APA, xsemestinya kau TUA, KAU TAU SEMUA?? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA..

ramai org mcm kau nih, tp mcm mana lah bleh ada depan mata aku, org mcm kau nih?? haish.. gelak aku tgk care kau nih lah! nasib aku bukan mcm kau, kalo aku xtau sesuatu benda, xpayah la nk ckp mcm kita tau sgt, familiar sgt kn?? relax sudah.. wat-wat cool x bleh??  hahahahahahahha.. *bingung ke?? huu

aku xde lah bengang sgt sebenarnye, tp kn kalo kau asik nk kondem org jek, lama-lama, aku panas sendri hahahaha! terima kasih sbb wat pagi ku yg sejuk menjadi panas.. ehehehe
pepagi dah panas!!

kan best kalo dlm ofis nih ade buai, bleh sejukkn ati.. weeeeee =P

oke bai

No comments:

Post a Comment