Wednesday, February 23, 2011

muka kau mcm **** ****** doh!

hahahah, ptg td, lepas pnat wat report, boring, so aku naik level3 jumpa member-member TM, ingat nk lepak ngn dorg, tgk movie ke, borak-borak ke, baru jek masuk bilik meeting *dorg semua ske wat keje dlm bilik meeting sbb bos x nmpk hehehehe , baru jek langkah kt muka pintu, tiba-tiba Khairil ckp "pirot! muka kau sama macam HANA TAJIMA doh!!" 

huh?? sorry ye, aku bukannye update sgt org nye, HANA TAJIMA mmg aku x knal, pastuh si Khairil tunjuk gmbr-gmbr HANA TAJIMA dkt aku, dia pon cite, "cantik doh dia nih, dia pakai tudung style doh, kau pakai lah mcm dia doh, confirm lawa!" aku tokok tambah dialog nih, yg penting, isi dia sama mcm Khairil ckp tuh.. mmg kt tmpt keje aku selekeh-selekeh jek, nk lawa-lawa wat pe.. kalo berjalan, dating ke, kadang-kadang ade mood, aku pakai shawl ala dia jugak.. tp x la cantik cmtuh kan.. hahaha, aku pon google siapa HANA TAJIMA nih, owh, aku baru ingat, last time, masa aku dok sebok berangan nk kawin theme apa, baju apa semua, aku nmpk la 1 gmbr nih, dalam hati, "peh, comey gila pompuan nih, kalo lah aku mcm dia, mesti comey time kawin, mesti xpuas tgk gmbr kawin sendri, mesti gempak, mesti kawan-kawan terperanjat aku comey mcm nih, bla bla blaaaa" dan mcm-mcm lagi dialog xbleh blah aku ckp dlm hati.. rupa-rupa nya pompuan yg aku puji, yg aku pnah dok berangan nk jd mcm dia, rupanya HANA TAJIMA ke?? huu,..

nih lah aku, eh silap, hana tajima, comey kn?? dah kawin pon comey tau!! nk cmnih!! nk!

tp, kalo nk ckp muka dia sama ngn aku, mmg xlah aku rasa, ntah, aku xdapat nmpk muka aku sendri cmna kecuali dpn cermin, itu pon x comey jek.. huu.. tp org yg nmpk aku, mungkin akan rasa iras-iras ngn HANA TAJIMA nih.. huu.. mungkin aksi spontan jek kot akan nmpk aku mcm dia.. hehehe, malu i.. jgn lah ckp aku nk raih populariti plak kalo tetiba wat entry pasal nih.. xde nye aku sama cm HANA TAJIMA tuh, dia cantik sgt-sgt oke,! haa.. 

balik umah td, aku try la pakai shawl, balut-balut cincai, amik la gmbr, xde pon mcm HANA TAJIMA?? mesti Khairil sengaja nk PRANK aku ceh! huu.. apa-apa pon, korg tgk la gmbr nih, aku letak gmbr aku skali kasi korang judge, cewah.. kalo sama, thanks la.. kalo x, oke bai! hahahahah =P

HANA TAJIMA

AKU hehehehehe, jgn komen apa-apa k, kang kecik ati aku.. huu..





btw, sis HANA TAJIMA, if u read this, i just want to say that u're soooooooooo beautiful..  wanna be like u =)


psssstttt: mesti ramai org ckp aku perasan pasnih.. habislah aku.. hehehehe oke nite.. 

3 comments:

  1. hana tajima??lain la..part mne tuh yg same??dok tgk muke hana tajima sblm nie xprsn plak ade cm zaff...hahaha

    btw, hana tajima neh da feymes kott...lps2 die dok style kan tudung utk yuna tuh...

    =P

    ReplyDelete
  2. yela, dah tau muak dia lama, xtau naama, x amik port,, tuh yg x tau tang mana yg sama, bukan org yg ckp, kawan yg tegur.. =)

    ReplyDelete