Monday, February 21, 2011

money, come to me!

haish, sape ade duit byk, bleh bg aku skit?? hahahaha.. aku broke gila! keadaan yg sama masa tgu ptptn masuk last semester,. tp dis semester ptptn dah abis dah supply duit kt aku, contract abis sudah.. TM pon xbg elaun pffftttt kedekut pahit *bak kata org terengganu!  itulah padah nya bila byk duit asik belanje makan jek xreti nk save kn.. haa, ye, aku lagi suka belanja duit tuh pegi makan, dari bershopping.. hehehe, nampak macam tipu kn?? tp btollah, aku mmg suka guna duit-duit aku wat makan, sbb aku suka makan sedap.. terutama time-time lapa cm skang nih, ape yg aku tgk pon nmpk makanan.. sigh~ hahaha! pnah aku mintak mak duit sbb dah broke sgt, aku ckp aku guna duit laju jek, padahal beli mknn jek pon.. mak ckp, "xpelah, kalo beli mknn, xpe, jgn belanja benda-benda lain, nk makan, beli jek," since then, trus aku set mind, biar papa, janji kenyang! hahahaha XD

sebenarnye xdelah risau mana, duit bleh cari.. bleh sgt, kalo nk, mmg ade jek duit tuh.. cuma yg aku dok risau sgt nih sbb praktikal  nk abis dah lagi 2 minggu, pastuh aku nk off to KL, sbb nk g walk-in punb, kalo nasib baik, dapat joint kursus tuh time tuh jugak, selamat lah aku, kalo x dpt joint, kena lah pk duit tambang balik jb plak, haish.. duit duit!!

bday zai pon nk dkt sgt dah.. lg 3 minggu. baru plan nk wat surprise *zai baca?? alamak kantoi sudah hahaha! tp xjd lah surprise kali nih, sbb duit xde.. sorry der.. kalo nk jugak surprise tuh, bleh supply duit skit?? huu.. =p syg set baik punya surprise utk b.. hahahah, seriusly, baik punya, best u ever had lagi tau! tp kalo xde duit cmnih, mmg xlah! hahaha

arghhhhh! money money money, must be funny, in the richman's world-ABBA.. money money money, must be worthy in my world -zafirah hahahahaha!

psssttt: beg duit jek mahal, tp ade 13 hinggit! hahahah xnklah convert duit singdolar, 1000won n rupiah-rupiah nih, kenangan tuh.. sigh, mengeluh lagi.. hai hai hai..

4 comments:

  1. beg duit aku lame tak bertukar.. duit takde.. beg duit lg la takde.. sob2..

    ReplyDelete
  2. hahaha, best apa x pakai beg duit, xde la rasa sgt kalo xde duit hehehehe =P

    ReplyDelete
  3. same gak la...ayah sy pon slalu ckap...kalau bab makan tak yah berkira sgt...rasa nak makan, beli je

    ReplyDelete