Thursday, November 27, 2008

f.r.e.e.d.o.m

ari nih aku da free yey!! da x payah pk pasal exam!! yey!! aku bleh main2!! bleh lepak2!! bleh buang2 mase!! yey!! nih last aku kt unisel, sok aku da balik jb..x sabab nk balik yey!! huu..sengal..
smlm aku last paper..paper paling susah..finance!! ntah bape la result aku nti..susah cam ce tol..aku dok lame2 dlam dwn pon x tau nk jawab pe..dalah sejuk!! nih aku jap lagi keje, pastuh mlm ade 'date' jap..date ke..heheheh..ntah..perasan lebih aku nih..bla bla bla..xtau ape cakap..huu..so, next year baru aku balik sini balik, 4hb jan maybe..sok, bermule la idop seperti salu..bangun pagi2, wat keje umah, pastuh g kdai abah..samade ngn abah ataupon terpakse tgu driver yg bwak bus kuning or triton tuh dtg amik aku..huu..pastuh keje2..kol 5.30pm baru balik..tgu bus lagi..sampai umah da ptg, pnat, pastuh mandi, mkn2, tgk tv, picit pale abah..pastuh bual2 ngn baby, gadoh2 ngn ijad, bual2 ngn mak, pastuh tmn sparrow mkn..pastuh baring2 sampai tdo!!..sok pagi, wat lagi perkare yg same..hheheh..keep rolling6X!!!...huhuhuh..yg penting, balik kene mkn byk..aku da kurus sgt da..berat bape la nih..huu..wah rindu umah!!! homesick nye..ngeh2..

opss!! skit lagi nk lupe..smlm 26nov, bday bali..aku lmbt wish..sbb mase kol 12 tuh aku sebok study utk finance..pagi2 nk gi exam baru aku wish..mase bday aku , aku tepon die, nih bday die, die x tepon aku pong!! hampeh pye bdk!! kucing lupekan bulu btol!! sengal kau bali..wat aku terkejut, siap ade ms lagi!! huu..bangge skit la aku..heheh k2 nk keje..

today's song?
if tomorrow never comes-mltr
sok2 la aku taip lirik nye huu..
ari nih: khamis 27 hb 2008 12.54pm


Myspace Contact Tables

No comments:

Post a Comment