Saturday, November 22, 2008

exam week...

stat 1st day exam, aku rase, aku manusie paling sangap kot..macam2 la jadi kt aku..yg best dgn yg xbest seme ade..tapi sgt byk benda yg x best dari benda yg best..nape? ntah..aku exam 1st comp.application 1..oke la..x dpat jwb satu jek soalan..describe what is CMOS? ngeh2..aku x ingat ape CMOS.. exam kt fitm.. sejuk.. aku nk kuar awal..tapi terkeluar lambat plak..abis exam, kitorg g tgk carry mark subjek marketing..mark die paling skit skali kot dalam seme subjek..aku da gelabah da pk camne nk score exam nih..dalah tuh subjek penting..kalo la ape2 jd nti, aku x dpt amik 2 paper yg related dgn subjek tuh next sem? apakah maksudnye aku kene extend? OMG WTF!! elakkan ah..hahah..petang tuh aku byk buang mase aku dgn bace slide show yg menyakitkan mate..xkeruan gile..xkeruan eh..ayat x bleh thn..huu..kejap2 bkk macro, kejap2 bkk marketing..mai bkk tv, aku sound..hehehe..aduh, x bleh jd nih..kalo cmnih la aku smapai sok, mmg paper tuh aku x bleh jwb lgsg..hmm..tindakan drastik terpakse aku wat..dgn sejuk2 ujan asik trn, aku gi umah santhana..tgkt 4 pon tgkt 4 la..aku dtg2 tgk seme kwn2 umah die ade..aku sorg jek dak melayu yg comey..hahah..yelah, umah die seme indian..aku study ngn santhana, sakthi smpai la kol 4 am kot..tdo jap sbb nk relaxkn otak..bgn2 da subuh, trus aku balik umah,siap2 iron baju seme, pastuh study skit, aku blah la g pkp..sempat singgah umah datul, pastuh g beli roti skit, mkn smpai sakit perot sbb nervous..tapi da jumpe datul, asik gelak jek ah..minah tuh yg poyo nk bace2 note lagi, xpayah la..hahah..dalam pkp aku copkn tmpat datul sblh aku, nasib amik paper same..pastuh exam stat jek aku trus wat seme soalan..wpomn ade soalan pilihan, aku wat jek seme..hahah..ceh, smlm gelabah sgt takut x bleh jwb..ari nih riak plak nk jawab seme soalan..da kol bape tah aku kuar..datul pon kuar..heheh saje jek nk kuar same2..cpt2 balik, bace macro plak..datul datang umah..study la same2..nasib la macro aku oke..da skt2 nk exam, (act lagi 1jam lebih) kitorg g ipis..tgk2 xde org pon..ingt salah tmpt..upenye ktorg dtg awal..hahah..xpe la bace la note lagi..pastuh da masok dewan, baru aku perasan yg aku x bwk pencil box emas aku!! kad matriks ngn ic dalam tuh..abis camne aku nk tulis..nk pinjam datul, datul pon pinjam aku nye pencil tadi..ish!!lantak la..aku pinjam feera, tuh pon cm x nk bg jek..hahah..nasib bawak culculator..heheh..da jwb2 da malas nk pk lagi..otak da pnat, aku kuar..soalan senang..byk bab yg x kuar..objektif senang..tapi aku salah 1 soalan paling senang di dunia..hahah..lantak la..mkn2 ngn datul, pastuh balik...yey!! abis paper yg nyusahkn idop aku selame dua ari nih..eheheh..
ari nih:khamis 20nov08

No comments:

Post a Comment