Tuesday, March 22, 2011

termuntah aku tahu??

dah ckp dah, sepanjang seminggu x update blog, tau blogwalking n follow-follow mane yg berkenan, pastuh makin bertambah lah entry-entry followers aku yg aku x terbace, hari nih aku offday, pagi-pagi bangun tgk adik kesayangan tgh online, apply upu, yelah sok kn result SPM kuar.,. pastuh xsempat habiskan isi form, wak *pakcik yg ajar lesen dah smpai umah, honnnnk honnnnnnk, terus kelam kabut adik aku blah, jd, laptop itu aku lah yg take over, dgn x mandi, x basuh muka, bkk fb, bkk blog, niat di hati nk habiskan semua entry yg x sempat catch up.. cehhh macam pemblog tegar lah plak, pemblog eh?? huu.. 

bila dah baca, baca, klik sini klik sana, scroll sini, scroll sana, tgk-tgk jam dah pukul 11.50am, baju x sidai lagi, katil x kemas lagi, umah sepah ke x ke xtau cite, sbb x kuar-kuar bilik.. tiba-tiba, rasa nk muntah, terus kuar mencicit pegi jamban.. haaaaa.. x bleh jadi, off terus laptop, cukup-cukup lah meng catch up entry, baru muntah, blom tercirit.. huhuhuhuh...

bleh x kalo mcm nih?? eeeeuuuuwwww geli boleh?? 

No comments:

Post a Comment