Friday, March 18, 2011

kenny rogers jek lah

selasa lepas, pegi interview 7-e, konon nk panggil aku rabu nih, ceh haraaaaammmmmmmmm x call.. pastuh smlm aku pegi mintak kerja kt Angsana, malas nk pegi jauh, boleh jalan kaki jek kalo dpt g kerja.. mintak Reject Shop as a supervisor, sbb dia nk pakai supervisor jek, pastuh mintak Kenny rogers, pastuh mintak Uda Ocean.. 

Reject Shop, jawatan best lah, terus supervisor, tp manager dia plak xde, so x bleh interview on the spot.. mintak Kenny, pon xde interview, ceh! pastuh mintak UO, terus swoh aku kerja hari tuh, aku ngn xde uniform,, huu.. gaji kecik plak! rm3.50/hour, pastuh keje 4 jam jek sehari, sebulan gaji xsmpai rm4rat!! 

td Kenny call, swoh keje sok, start kol 3pm, hahahah.. bleh lah,, aku terus setuju.. huu.. wpon xde uniform, hentam jek lah! huu.. atleast makan free,, teringat zaman dolu dolu.. cewah, baru jek pas ckp pasal kenny ari tuh kan.. gaji kenny, last aku benti, tahun 2006, rm3.50/hour, gaji last masa aku benti 1000, tp tolak rm50, sbb asik dtg lmbt ahahhaha.. boleh lah kn?? target, jadi supervisor dalam masa x smpai setahun, bleh x?? hahahah, sbb dulu dah dpt offer jd supervisor, aku pegi benti kan?? haa.. skang mencecet nk kejar gaji tgi! huu.. amik kau!! huu..

oke, baju dah ada, tudung ada, kasut ada, check! suar jek xda., pakai jek la suar kelabu, janji aku wat kerja.. hahahah.. kn?? ade gaji aku beli lah baru.. tp kalo yg supervisor Reject Shop  panggil cmne?? heheheh, will consider later =) yey!! xde masalah menganggur lagi!!..

2 comments:

  1. yeke, best kn?? u suka makan apa kt sana??? kalo pegi, try tangi chicken! fav tuh, tp staff x bleh makan tuh, makan curi2 jek hehehe

    ReplyDelete