Monday, February 14, 2011

lah, hari nih 14 feb ke??

sejak-sejak x skolah, salu jek x ingat tarikh, yelah, dah x tulis tarikh hari-hari kt buku tulis, mane nk alert! sebok sgt org ckp pasal valentine, bace blog, topic valentine, eh dah nape?? owh rupanya ari nih 14 feb, valentine! patut la... huh, ade aku kesah, nasib aku bukan budak-budak nk menyambut nih semua, nasib masa aku skolah, aku xde bf, kalo x, mesti potensi terjebak ngn valentine-valentine jadah nih semua tinggi.. hahaha..

dah-dahlah, sape yg dok plan nk menyambut konon nya, xpayah lah, batal kan jek niat, sok plak Maulud Nabi, bawak-bawak la potostat selawat nabi tuh byk-byk, bg kt bf/gf/kawan, kalo nk berarak, pegi lah iron baju melayu, baju kurung, kebas berus skit songkok yg dah berhabuk tuh, sok bleh lah join berarak hehehe.. mana yg xnk berarak tuh, bwk-bwk lah duduk kt umah, xpon g karaoke hehehehe.. jahat gila aku, ajak org wat jahat pulak besok. hahahahah.. nih semua sbb Ali Baba smlm.. ceh!

ckp pasal valentine, pasal maulud nabi, byk pulak kenangan terflashback td, hahahaha.. ingat lagi masa f3, dpt dedication drpd senior, apple fuji besar gabak, siap dgn wish yg memerahkan muka.. hahahaha "senyumanmu manis siotttt" haish.. manis?? hahaha..

cerita nya begini:
aku baru balik rht, masuk-masuk kelas, ade apple besar atas meja, x tgk sape yg bg, utk siapa, aku trus letak bwh meja kawan sblh.. *sbb mmg confident dia punya, aku xkan dapat dedication nih semua.. ceh! bila tgk budak-budak kelas x masuk lagi, aku ingat nk merayap dulu sementara cikgu masuk.. baru jek lalu dpn kelas sblh, dah kena bahan,

budak-budak kelas ramai-ramai : peh! senyumanmu manis siottttttt!
aku terpinga-pinga : ape nih! apsal nih??!
budak-budakk tuh lagi : ceh ceh ceh, wat-wat xtau plak.. cuba kau tgk atas meja kau?
aku: eh tuh bkn aku punya lah, tuh kan kau punya! *smbil tunding jari kt kawan meja sebelah..
kwn meja sebelah: kau punya lah!

aku patah balik pegi kelas, xpuas ati! 1st time nih.. tgk-tgk, eh yelah, aku punya epal.. hehehehe *blushing gila! hehehehe, tp aku salu menolak rezeki dan x menghargai.. hahahaha akhirnya, aku yg rugi.. =P


1st and last =)

pasal maulud nabi plak, yg best nya, salu tolong kt skolah agama wat kain rentang untuk maulud.. pastuh berarak ramai-ramai, makan nasi beryani dlm dulang besar, share 4 orang, best kn! tp skang dah x wat cmtuh kot.. makan dalam polisterin jek sorg-sorg.. hehehehe.. skang bila dah abis skolah, abis blaja, xde dah sambut menyambut nih, dah x meriah cm duulu.. huu.. boring kn..

psttt: sok member-member TM ajak mandi manda kt air terjun gunung pulai, hmm.. mcm x nk pegi jek.. cm x sedap nk bersuka ria time maulud.. huu.. xrase serba salah ke?? kalo mak aku tau, confirm kena marah perangai cmnih.. fuwww huu

No comments:

Post a Comment