Tuesday, January 11, 2011

weekend yang padat

fuwwwwww, weekend nih padat, padat sungguh weekend nih, sungguh padat weekend nih.. hahaha ulang la smpai lebam.. 

ye, sgt padat pada aku.. sbb ape aku rase padat? sbb aku xde mase nk tdo siang  rehat kt umah.. hehehe.. sesungguhnya bila kita tangguh sesuatu perkara, kita akan jadi malas utk menghabiskan selesaikan perkara tuh kn?? sama la macam ape aku rasa skang.. aku rasa malas utk update pasal weekend yg padat tuh.. okelah, make it short.. mari kita imbas weekend yg padat secara ringkas hehehe


sabtu: 

  1.  *termenung hampir2 lupa ape yg berlaku hehee.. owh sudah ingat.. kemas2 umah.. mcm biasa!
  2.  hantar baby adik pegi keje kt angsana
  3. trus pegi kenduri kawin staff tm *aku x knal tp ikut jek... hehehe
  4. ke senai amik kawan dulu.. lama tgu mamat nih siap mcm artis pompuan!
  5. ke KSL city mall, dating jalan-jalan dgn zai.. huu *best sbb dapat mkn stick choclair, ape tah name die aku x ingat hahaha yg penting sdp.. makan sambil jalan plak tuh! sgt la sopan.. kn?
  6. pegi umah zai jumpa rabbit mak mertua kesayangan opps! hehehehe sbnrnye niat nk amik rabbit n sangkar2 nye sbb zai da nk balik bangi so, aku plak la take over jage rabbit tuh.. 
  7. minum-minum ngn family zai auwwwwww malu i! *sambil control comey n makan sopan-sopan
  8. balik umah n rht n tdo awal.. n mimpi jd gf fahrin ahmad! serius x tipu.. haa padat kn??

ahad:

  1. *termenung lagi.. ini la akibat malas tangguh kerja..
  2. serius x ingat
  3. xingat 
  4. xingat
  5. tmn mak kuar jumpe kawan die dari sarawak
  6. xingat lagi
  7. mandi
  8. xingat 
  9. sama seperti di atas
  10. tgk ajl
  11. tdo =( *sbb x sangka faizail tahir atau yuna bleh x menang hmmmm


sekian, padat x?? hahahaha 
p/s: kalo x padat, tolong jgn pukul aku beramai-ramai 

No comments:

Post a Comment