Friday, January 28, 2011

study report VS. plant VS. zombie!

wow!! rajin pulak hari nih, rase macam dah smpai 5 entries dalam sehari?? hebat-hebat.. poyo perasan sendiri..




sbnrnye nk cerita pasal semalam, since dah 2 hari x dapat bukak PC kt ofis nih sbb di format.. *pfttttt.. oke.. nk di jadikan cerita yg seswai dgn tajuk di atas.. smlm, aku dah siap kan study report aku YEY!! tp baru Part A lah YEY!! hahahaha, so aku ada masa sebulan utk siapkn Part B plak.. mo man tai, mei wen ti! huh?? pe bahasa aku pakai?? ala, no problem, atau bahasa melayu xde masalah! skang dah paham?? oke gud =)




so ape benda plak yg Plant VS. Zombie?? itu, ade lah game, korang semua mesti dah tau kn pasal game buduh    bunga lawan hantu nih?? hahaha, best tau game nih, kusyuk gila main, smbil main, smbil kumat-kamit maki hamun zombie hehehehe dah tuh apa benda yg kau nk smpai kan sebenarnye?? haa haa haa!! dgr suara sumbang kata mcm nih.. hahahah aku bwk laptop aku sndri smlm, since PC office jd screen biru/blue screen lah! jadi, aku kena la transfer report yg aku buat dlm PC tuh ke laptop aku nih.. dedikasi btol, smpai Manager serba slh sbb guna laptop sendri.. xpe-xpe.. cewahhh.. 




so, dgn ade nya laptop sendri, rasa cm bebas la skit nk men game ke, dgr lagu ke, tgk movie ke, ape ke kan..       sambil buat report, bleh la men game zombie?? eh mcm mane tuh? mcm nih aku ajar ye, taip 1/2 ayat kt report, oke, minimize window report, bkk zombie, men!! pastuh pause Zombie, bkk report, taip lagi.. haa.. kn bagus mcm tuh?? kreatif, innovatif, efficient! hahaha.. buat mcm tuh byk kali smpai la game pon menang, report pon siap, YEY!!




hah, msg pon bf aku nih.. huu.. got to go.. bai bai.. =)

No comments:

Post a Comment