Thursday, January 6, 2011

setelah sehari merajuk


hehee, aku kt ofis nih, selamber melanggar etika kerja, bkk blog, n wat entri baru.. mentang2 kerja dh siap, oke2.. mari bercerita.. huu..


smlm aku ntah nape, 1 ari aku badmood.. padahal aku da hujung2 bulan mengambang, still badmood lagi ke?? mungkin, mungkinla.. aku rase bermula dgn 1 sms zai.. die ckp mcm nih secara tiba2, "syg ske kt b x? terima b x?" aku jwb, "mesti la syg, mestila terima, nape tanye cmnih?" pastuh zai reply,"tkt syg x ok, xterima b
seadanye, syg kn berubah2 dulu, hmm.." trus aku bdmood.. pastuh da argue2, zai pon nk tdo, sbb die mase tuh baru balik kerja, so dia penat, ntah bila nk benti tah, semester da nk naik pon still keje lagi.. =(


ptg tuh, masa aku drive balik, merajuk aku da oke da.. aku pon sms zai ajak dia makan chicken chop rm5 kt uda bwh tuh.. pastuh badmood aku dtg blk bila jwpn zai x memuaskan ati.. cewah, sengaja aku wat2 xpaham padahal aku sedia maklum zai masuk kerja..


badmood berlarutan smpai mlm bila aku y
g mood da oke, aku ajak zai g makan chicken chop murah tuh, dia kata x bleh sbb dia kerja kol8pm, n masa aku sms tuh aku otw balik kerja jam 6pm, n perlu amik mak aku balik kerja plus jammed lagi, so smpai umah agak2 dlm 6.30pm, n zai perlu amik masa selama sejam utk smpai ke tmpt kerja.. so mmg x sempat la nk kuar mkn kn? aku paham, paham sgt.. tp sengaja jek.. ngade kn aku?

tgk, jammed nih, sape kata kL aje yg jammed? jb pon jammed tau..


bila dah smpai umah, layan drama skejap, pastuh mandi.. lepas da siap semua, amik kain baju, n longgok dlm bilik, on laptop n streamyx, layan lagu smbil lipat kain.. sesudah siap semua nya, bentang tilam lipat2 hehehe *tilam feveret, trus baring.. huh.. penat.. hajat dihati nk tdo sekejap.. sbb nk bgn balik utk sms zai.. skali tdo smpai subuh =)


td smpai ofis lmbt.. minggu nih punch card semua merah, tp time balik semua hitam hehehehe.. aku bukan sengaja dtg lmbt.. tp aku kena drop kn mak aku kt tmpt kerja dia dulu, baru aku bleh trus ke ofis.. tp nih utk sementara, since aku hanya tinggal 2bln jek utk practical.. then aku da x susah kn mak lagi nk tumpang kete dia,. aku akan pakai ego syg aku tuh.. hmm rindu sgt ngn ego syg *w/pon ade jek depan umah tuh hehee.. =) oke, merepek sudah,, nti lunch nk lunch ngn zai.. zai offer yey!! bkn senang woo.. die tuh dalah asik bz,, kalo campur tolak lunch kali nih adalah lunch ke-2 sama2 since aku practical nih.. huhuh, ceh siap campur tolak, mcm salu sgt kn?? lunch kt osman salu la *osman tuh mamak famous kt UDA/jb k.. huu.. aku cdgkn mkn mcD, since zai teringin mkn MCvalue lunch..


aku ade snap beberapa pic masa mkn td.. tp malang nye, xbleh nk transfer ke laptop nih sbb laptop nih mmg x mesra ngn aku.. walkman aku x bleh read, nih hp aku pon sama.. *pffftt so, sok aje la aku upload, sbb kt ofis semua bleh! huu =P hahaha, eh op op!! nk bgtau lagi, aku ngn zai sempat la jugak td beli DVD cite, hehehe aku beli magika, zai beli cite Death Race 2, dgn harga rm4 1keping *murah kn?? mane nk dapat beb! oke, sudah2 la berceloteh.. nk melayan fb sekejap, then nk tgk movie smbil lipat kain, * mcm biasa bro! nite~
ini si dia XD *sgt pemalu k..



nih plak muka aku.. *gedik kn?





nih plak muka aku keesokan harinya *tetiba teringin makan aiskrim mcD.. heheh

No comments:

Post a Comment