Monday, January 3, 2011

2011, selamat datang

wah, kejap jek da thn 2011 da, hehehehee, seronok nk tgu thn nih habis, pastuh dtg thn lain plak.. huu.. umur da makin bertambah, duit x tambah2, tp baru 3 hari masuk thn baru, rezeki macam bertambah.. syukur, alhamdulillah... cewah! ye, btol.. 1.1.2011, pegi melwt member baru baik denggi, dalah melwt org sakit, dijamu plak ngn teh o n kepok keping cicah sos thai, peh, wpon ala2 kampung, tp sedap la utk org yg tgh lapar cam aku nih.. huu.. lepas tuh, member aku blanje makan steambot kt mount austin, dahlah seronok sgt sbb bleh jumpe kawan lame, kawan skola.. pastuh dapat mkn sedap, sambil gelak2, sambil bahan membahan sesama sendiri.. xkuar cost plak tuh.. thanks Allah, thanks Adawiyah (name member yg blanje tuh) huu.. member yg sakit tuh pon join, trus sihat minah tuh.. huu..
balik2 umah da maghrib, mak tgh iron baju, nk siap2 pegi mane tah, pastuh mak pon ajak aku g dinner anak org kaye mane tah, nasib la aku tgh bulan mengambang, mandi lincah2, siap2, trus g sbb majlis start 8.30pm.. huu.. dinner tuh anak kawan mak kawin, die xwat majlis kenduri, die wat dinner jek kt bangunan katering.. da macam kawin artis plak aku tgk.. ramai gila org dtg... mkn pon sedap, peh, rezeki2.. mmg syoklah!! aku da kenyang, tp aku jamah la jugak.. sbb mak aku ckp, 1kepala rm45, so rugi la kalo aku x makan,, hehehehehehe.. bubur asyura dia paling best!! huu.. suasana pengantin masuk, kompang, org yg mengiring, ngn pelamin nye, membuatkan aku menggelabah nk kawin hahahahaha siap sms bf ckp nk kawin tema itu ini lagi.. tema ape ?? rahsia.. nti nk kawin, aku bgtau k.. berangan jek la... lame lagi kot.. huu.. xpe, berangan x salah, tuh langkah2 awal utk capai impian tuh.. huu.. pastuh balik..

smlm, 2.1.2011, aku g date ngn zai, rezeki masuk lagi ari nih, zai blanje movie, blanje makan n blanje urut kt kusi urut rm1=3minit hehehehehe..

No comments:

Post a Comment