Saturday, November 20, 2010

e-day mell (kwn upper6)

td aku g majlis kawan tunang, huu.. adoi ramai da kawan aku nk kawin, wat aku rasa cm teringin nk makan nasi minyak byk2 jek.. huu.. aku g sorg jek, zai anta, tp dia x masuk la.. sian zai kene tgu aku heheheh (sambil2 tuh zai g makan mane tah).. kt umah mell, aku jumpa la kawan f6 aku 2org, x termasuk mell la kn.. sorg tuh x berapa cam, (sbb dia skola kejap jek), yg sorg lagi nama dia ape tah, aku panggil ili aje, huu, da ade anak la siot!! (jakun, lompat2!!) hahahahah.. comey gile plak tuh anak dia, adoi, geram aku.. wat aku penasaran jek bile aku punya turn plak nih??! hahahahah ("xpayah nk berangan sgt la kau!, keje belom ape pon belom", kata aku dlm ati) hahahah..xpe, xkesah pon, smpai masa aku kawin la, bkn xkawin, hehehe, nti aku pon ade anak comey! wah, mesti cm zai, hmm, comey2!! majlis berlangsung sederhana jek (cewah, aku da mcm wartawan plak nih apahal??) huu


byk gosip n berita pasal kawan2 yg aku tau, ceh, x byk sgt la.. skit2 sudah, janji update! kn? huu.. pas da abis majlis, makan time!! lapar gile time tuh, ape lagi, makan la, sedap jugak lauk sayur nangka, asam pedas, daging masak ape aku x tau, ikan masin (wah!syokkkk! taste org kampung kn? mesti la best!), n sayur tempe jawa tuh.. ape tah nama dia.. huu.. n puding skit, (dessert, org putih kn??) huu.. mase mkn, zai da tgu, kalo aku tambah byk kali, jwb nye, keras zai dlm kete tuh..



so, sebelum aku tersendawa kuat2, baik aku balik! ahahahahahah,, pas da salam2 mell ngn mak dia, (aku slm mell ngn mak dia jek, yg len aku x!) hahahahahha aku balik la.. =) nway, selamat bertunang mell. insyaAllah, aku dtg majlis kau bln 6, 2011 nti.. amin.. k nih ade gmbr mell td, ngn mell mase skola.. x byk beza.. tgk sendiri! huu

nih mell mase f6 =)


nih mell td, masa lps sarung cincin =)


No comments:

Post a Comment