Wednesday, July 21, 2010

makkkkk

mak....... mummy, its over!!!!(just for laugh) hahahahahahah ... hmm boring nih,, aku tgu ang sebenarnye.. ktorg kt cc library nih, dalah aku xmandi2 lagi.. huu.. td buka pose trus tmn die dtg sini.. kantoi,,, xsembayang huu..



mak o mak mak o mak.. mak... mak oooo mak... haa??? lembut??? xde lah!! huuuu... ayat nih aku asik sebut jek since ari tunang kak ya ari tuh.. adoi... rindu dgn semua org kt umah.. mak, abah, kakya, bali, matpit, baby n ijad.. kur2 sparrow,, and kucing bkang umah,, rindu2!!
haa... ckp pasal rindu abah, td abah cl.. huu,., mase nk letak tuh abah ckp i love you!! fuyoooooo!!! abah da advance la siot... aku da terkejut nk mampoih, tetibe cm innocent plak, x tau nk jawap pe, aku gelak2 jek.. pastuh tersengih2 sorg2.. abah2... blaja ngn sape la tuh.,..

No comments:

Post a Comment