Saturday, May 2, 2009

o re piya....??

hahahaha...ape itu o re piya??... aku pong x tau..tapi lately aku asik dgr jek lagu tuh...besh!!...
bape ari yg lepas, aku pnat menghafal dekat 20 essay...gile ape!! ( ayat standard abah ku sayang ).. aku cube hafal hafal hafal...x blh gak..cube lagi lagi lagi...x masok gak...hmm...abis la aku, cam ne aku nk jawab essay??..
mase nih aku terpk, nape la aku x amik course account ke, kulinari ke, jahit2 ke, nyanyi2 ke ekh?...huu...da terlambat zafirah kau nk pk seme tuh ( aku monolog sengsorg )...
kusut gile, smpai pening pale nk pakse hafal... time da kumpul kt dewan utama, aku tgk yg kwn2 len seme cam muke excellent jek.. alamak...x bleh jadi la camnih...
dalam dewan blh plak si kamisah tuh susun meja ikut name2..xpnah2 camtuh..hahahah...name aku depan skali..( 3 dari dpn la... ) gile ape!! jawab mcq mmg excellent tgk soalan separuh aku da tau nk jawab pe... ( ceh, berlagak )...masuk essay, abis, yg bleh jawab jawab la pjg lebar, yg x bleh jawab, x sampai 1 page...
bile da agak2 x bleh buat, nk kuar segan, ( sbb dok depan skali ) plus kasut aku terompah tuh nti memekak...huu..last2 aku kuar gak..huu...
kat luar dewan, dgr member2 pon cakap x bleh wat...huu..aku ingat aku sorg x bleh wat, upenye, ade lagi yg x bleh wat ...hahahahah... dgn hepinye aku balik umah...
the end....

No comments:

Post a Comment