Monday, May 4, 2009

COUNTDOWN !!

ari nih ari terakhir aku kt unisel nih... sok aku ade paper CB 9 pagi n trus blah jauh2 mengejar umah aku yg manis semanis umah (home sweet home) huu...rindu kt mak, abah, baby, ijad, sparrow (eekkk!!-bunyi sparrow)... smlm aku da stat menghafal essay, td pagi pon aku sambung menghafal essay.. tggl lagi 1 jk blom hafal lagi, jap agi la sambung, break jap..
wah best nye aku tgk mai (roomate), die da abis exam, now tgh dok baring depan aku smbil tgu bf die datang amik die balik home sweet home die..zai (bf ku yg satu) pon da abis exam, nih tgh jln2 g damansara ngn kawan2 die...aku ?? xpe, ptg nti aku jln2 kt pasar mlm (kmpg sebelah) hahahahah....
sok mengikut plan aku, zai n bali (adik ku yg kasanova itu) , kitorg akn round melaka n lepak karaoke kot...hahahah...da pagi baru kite akan gerak balik jb...wah, x saba nk tgk umah...dgr cite, umah da stat wat renovation...tp x tau la bile nk siap..xpe, janji aku nk smpai umah cpat n mkn sdap2...
ckp pasal mkn sedap2, tetibe td aku swoh zai tk away kn kfc sok...nti mkn same2 kt cafe sementara tgu nk letak brg kt pkp (1st time letak sane)...kebarangkalian brg utk hilang n dicuri amat tinggi, memandang kan aku langsung x percaye dgn kredibiliti yg ade pade staff2 unisel n amanah2 yg ade pade student unisel... huh!! malang nasib aku sbb xdpt tmpg umah kawan yg x pindah (mmg cam sial budak tuh)...xpe2, what u give u'll get back someday!! damn!!


yang penting ape skang?? bkn kerjasama lagi, tapi..." cepat la mase berlalu, aku nk balik..."

No comments:

Post a Comment