Saturday, March 21, 2009

u'll never walk alone

wah!! mesti ramai yg bengang ye kalo bace post aku nih..huu
alamak MAN U kalah?
hahahah..padan muke..berlagak sgt..haa..
huu..rilex2.. meh sini aku nk cite skit..
pada satu ari, 14hb mac, aku telah rugi besar!! sbb ape? sbb aku x bet dgn zai, epa n arep duit mlm tuh..hahahahahhahahah..kitorg tgk game tuh kt ttdi..b4 tuh kitorg gi umah sarah dulu..(junior aku mase kt ssi dulu) huu...mkn2 sbb die da lame x jumpe aku..best!! huu..besar umah die..ade ikan koi kat luar (aku ngn mak baru jek plan nk bela ikan koi) hahahah.. jakun skit la..
smpai rasta ttdi da cop tmpt( sbb nk tgk bola dekat2 ngn screen) huu...da order fries ( tuh jek yg mampu ).. game pon stat!! wah aku tgk begitu ramai penyokong MAN U dok depan aku termasok la zai, epa n arep skali..w/pon aku sorg jek yg sokong liverpool, tapi xpe, aku da doa da supaye liver menang..
mase 1st goal, aku rilex lagi..pastuh bertambah2 plak..4-0 lagi!! mase tuh aku tgk upe nye ramai gak penyokong lliver di celah2 penyokong MAN U!! xgadoh2 pon baik jek..yg penyokong MAN U kt sebelah aku nih da monyok jek(zai,epa n arep)..berasap2 aku tgk..membebel2 mereka tidak dapat menerima kekalahan terok yg memalukan gile tuh..hahah..wah kalo la aku da bet dgn diorg, mesti aku sudah kaya!! (dats y aku rugi besar!!) huhuhuuuu..
p/s: u'll never walk alone..dun be to proud!!hehehee... dan bertaruh itu dosa besar..

No comments:

Post a Comment