Friday, October 31, 2008

cepat jek mase berjalan..


hahah...ari nih aku x de class..pepagi da bgn dok depan laptop.. peh mlm td panas gile!! aku baru lap kipas still panas lagi.. ntah nape tah..nasib la aku pnat.. tdo lg baik..panas pon panas ah kn.. jap lg kene g jumpe prof..nk mtk cop n sign die.. pastuh nk siapkn asgnment finance yg susah nk mampoih!! nk tiru, x best la kn..nk wat sdri..susah plak..nk wat ngn member2 nti xsiap2..cam ne tuh? huhuu..lantak ah..janji sok b4 kol 12 da anta..pastuh bleh focus kt asgnment marketing n final plak!! da dkt da nk final nih..cuak2..cuak ke? xpk pon pasal exam..hahah..nti ah pk..'nmpk sgt aku pemls' hhuu..nih gmbr time skola..cam rajin jek aku study..poyo!!

ari nih aku 1st day keje library unisel.. camne la agaknye keje yg aku kene wat ekh..mesti best..x saba aku nk keje..kalo dok umah jek, bosan gak..dalah aku x study2..nih da bz nti, msti baru nk ingat study..bgus2..huu.. pack gak jadual aku ari nih..abis keje kol 10pm..blk tuh trus g pkp, dak2 class ade wat deeparaya la plak..aku nih artis jemputan..kene gak datang..hahah..tapi kene byr rm10 la..w/pon x byk, tapi aku datang lmbt, patut dapat diskaun!! btol x Sakhti & Santhana?hahah..see u all soon.. op2..ayid jd emcee? hahaha? camne la mamat x btol tuh nk jd emcee..mesti merepek meraban jek nti mlm..xpe2 xsaba nk tgk!!

No comments:

Post a Comment